Gå til innhold

Erfaringer med Brio happy med teleskop understell

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg brukt vogna mi flittig i tre mnd, fra mildt i september til bikkjekaldt nå i desember og nå kan jeg skrive ned erfaringene som ingen hadde før meg.

Jeg er veldig fornøyd med vogna, bagen har god plass til min nå tre mnd gamle snuppe som ligger i skinnpose. Kan nok bruke den med posen i en tre mnd tid enda vil jeg tro. Nå er det snø her og glatt og jeg har ikke angret på valg av vogn med fire hjul og god fjæring. Vet det er mange som rett og slett ikke går ur med sine vogner med tre hjul og iallefall de som har små hjul (les: boogaboo) Tulla ligger lunt og mykt nedi bagen.

Handlenettet under vognen er ubetalelig for det er håpløst å bære poser samtidig med at en triller vogn.

Vognen er lett, sikkert ikke lettest, men jeg løfter den ikke masse og den er lett å trille.

den blir ikke liten heller, men med tre barn har vi heldigvis stor bil.

Jeg vil anbefale denne vognen spesielt til barn født om høsten, sportsdelen har jeg enda ikke tatt i bruk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

enig! superfornøyd jeg også. har brukt den i to år nå, og snart skal nestemann oppi der...

Skrevet

Helt enig om at happy med teleskopunderstell er utrolig flott og fin vogn, har nå bestilt min andre :) deilig trillekomfort og god fjæring!

Men når det er masse snø, synes jeg trehjulinger som Mountain buggy er like bra, om ikke mer fremkommelig enn vogner som happy. Bugaboo funker også greit på snø om man har vinterhjul, har bare trillet rundt med den disse dagene det kom masser av snø, og veiene var dårlig brøyta ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...