Jente0411*Høygravid!* Skrevet 30. desember 2009 #1 Skrevet 30. desember 2009 lurer veldig nå..var igår..tror jeg er 4+6 elller noe sånt..+ nue cb digital viser til 2-3 uker siden unnfangelsen,så 4-5 uker..men så ikke så mye igår,tykk slimhinne,væske rundt livmor..gyn mener at enten er jeg for tidlig (4-5uker) med en cyste som har sprukket som forklarer vannet eller så er jeg gravid utenfor livmor. :S
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 30. desember 2009 #2 Skrevet 30. desember 2009 jeg var på UL i uke 5+0, så kun en fortykket slimhinne men jeg kom til bake 6 dager senere, flott PITTEBITTElite embryo på 4 mm eller noe, og hjertet banket Er nok der skal du se, bare for tidlig drøy den i 14 dager, da ser du nok masse mer..
Jente0411*Høygravid!* Skrevet 30. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. desember 2009 da puster jeg lettet ut.. jeg hadde nesten bare slimhinne der inne..så liksom ikke noe mer en en liiiten flekk der d ikke var hinner..så wæ men skal tibake om 3 uker..håper på at der er et hjerte og se da=)
surfepia Skrevet 1. januar 2010 #4 Skrevet 1. januar 2010 Høres veldig rart ut at Gyn sier du kan være gravid utenfor livmor uten å gjøre noe mer??? Det kan jo nemlig være alvorlig.. Jeg har ei venninne som fikk smerter i graviditeten og fikk påvist at det var utenfor. Da var det i hui og hast inn til operasjon, for dersom det gikk for lenge kunne hun miste eggstokken... Ikke meningen å skremme deg. Men er du sikker at Gyn sa at du kunne være gravid utenfor?? Høres iallefall veldig rart ut.... Og jeg kjenner heller ingen Gyn som anbefaler UL før i uke 6 nettopp fordi at man ikke kan forvente å se noe før det...
Jente0411*Høygravid!* Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 1. januar 2010 ehm...jeg kom inn på legevakta med smerter..etter at sambo fikk nok av at jeg vrei meg i smerter hjemme! de sjekket..men da jeg skulle være rundt 4+ noen få dager,går d ikke ant å se noe om d er inni eller utenfor sa hun..jeg hadde væske på begge sider av livmor..som enten var sprukket cyste,eller et tegn på at d kunne være utenfor....men siden det var for tidlig,må jeg tilbake 19.jan..ses noe inni da ser dem om det er normalt,er d noe utenfor blir d hasteoperasjon.
surfepia Skrevet 2. januar 2010 #6 Skrevet 2. januar 2010 Huff, høres ikke bra ut.. Men jeg ville ikke ventet så lenge. For da kan jo eggstokken sprekke... Les innlegget til høne pøne på siden her og hør med henne du. Tror du må stå på og mase litt på gyn... Lykke til!
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 2. januar 2010 #7 Skrevet 2. januar 2010 Du må komme deg til UL når du er 6 uker på vei! Ikke vent lengre når de mistenger EXU. Hadde selv exu i april da var jeg 6+0 og det ble sprukken eggleder, store indre blødninger og jeg mistet eggleder og eggstokk på høyre side. Må også nevne at eggleder og eggstokk var alt for underutviklet på den siden og hadde det vært normale former der graviditeten satt, hadde det sikkert ikke endt så dramatisk...... Men når de allerede kan ha en lite mistanke om EXU synes jeg du absolutt bør få en UL en ukes tid tidligere for sikkerhets skyld. Krysser fingrene for at alt sitter der det skal og at dette går bra:) Klem
Jente0411*Høygravid!* Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #8 Skrevet 3. januar 2010 skumle greier.. takk surfepia:) huff..har ikke hatt mere smerter da,men er ikke like kvalm osv som jeg var forrige svangerskap,kan d bety at barnet er dødt/noe galt med ? =(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå