snartmammapåny Skrevet 30. desember 2009 #1 Skrevet 30. desember 2009 Og den var positiv Jeg er offisielt med i "klubben" Har snikt her inne i noen dager, men hadde ikke gravidtest så kunne ikke være sikker, men manna meg opp tok testen i dag. Var ganske sikker på positiv pga murringer i magen, trøtthet og kvalme. Samt en mens som aldri kom etter ppilleslutt, men man vet jo aldri helt etter en lang ppille periode da. I følge mensterminen min så er jeg i uke 6 nå. Bare 6 til før vi er utenfor "fare"... Blir spennande uker
Fjelljenten Skrevet 30. desember 2009 #2 Skrevet 30. desember 2009 Gratulerer :-) vi er omtrent likt da, er også i uke 6, nærmere bestemt 5 + 3, men jeg tok sjansen og meldte meg inn i klubben kanskje litt før jeg burde ;-) Når er terminen din?
snartmammapåny Skrevet 30. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. desember 2009 Jeg er 5 + 4 Så blir spennede å følge hverandre
Fjelljenten Skrevet 30. desember 2009 #4 Skrevet 30. desember 2009 Ja, så gøy :-) Jeg har tatt flere terminberegnere, noen sier 26.august (som er bursdagen min!), noen sier 29. august, noen sier 30. august og en sier 1. september... Forstår meg ikke på det, men satser på at 1. sept er riktig, så får vi noen dager mellom meg og barnet :-)
snartmammapåny Skrevet 30. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 30. desember 2009 Har prøvd noen ulike slike jeg også, med like vimsete resultat som du. Jeg har fått 29. og 30. september. Er denne like kjapp med å komme ut som broren så kommer han nok i midten av september hehe
Fjelljenten Skrevet 30. desember 2009 #6 Skrevet 30. desember 2009 Hmmmm, nå ble jeg litt forvirret igjen... du mener august, gjør du ikke...? Jeg håper denne er like treig som broren, hehe, han var 6 dager over. Men samtidig er det godt mulig han ikke var det, og at min syklus er noen dager forsinket, for legen og jordmoren mente han ikke så ut som om han var på overtid... Så det passer jo bra :-)
snartmammapåny Skrevet 30. desember 2009 Forfatter #7 Skrevet 30. desember 2009 hehe.. kjapp var ment ironisk broren kom 10dager på overtid Ikke lett å formulere seg skriftelig nei hihi
Fjelljenten Skrevet 30. desember 2009 #8 Skrevet 30. desember 2009 Oki, hihi, skjønner :-) Men du mener vel likevel at terminen din er 29. eller 30. august, og ikke september? ;-)
snartmammapåny Skrevet 30. desember 2009 Forfatter #9 Skrevet 30. desember 2009 hehe! Men definitivt 29. 30. august ja Rotehue
*Lille Persille" Skrevet 30. desember 2009 #11 Skrevet 30. desember 2009 Gratulerer! Jeg er 6+3 i dag med termin 25. august ) Skulle ønske de neste 6 ukene gitt superfort...
snartmammapåny Skrevet 30. desember 2009 Forfatter #12 Skrevet 30. desember 2009 Huff, ja! neste 6 ukene kan komme MEGET fort!! Klarer ikke helt å glede meg enda, redd for at det kan gå galt.. Men må vel bare håpe på det beste og ikke ta sorgene på forskudd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå