vimsa .-) på overtid Skrevet 30. desember 2009 #1 Skrevet 30. desember 2009 var så redd for å ha mista igjen, for jeg merker jo ingenting, ingen symptomer, ingen vektøkning, ingen kvalme, ingen vanlige vondter eller noe. men, var på UL idag, pga at jeg var så redd... alt er bra med babysen. jeg er snart tolv uker på vei, den ligger og spreller... heeeerrrllliiiiiig
Fjelljenten Skrevet 30. desember 2009 #2 Skrevet 30. desember 2009 Gratulerer, så deilig følelse :-) Gleder meg sånn til min første ul jeg, men tiden går jo kjempesakte...
ღsommermage2010ღ Skrevet 31. desember 2009 #3 Skrevet 31. desember 2009 Gratulerer så masse vimsa, det var godt å høre:-) Blir litt roligere jeg også, da er det kanskje ikke så farlig selv om en ikke har all verdens symptomer. Også snart 12 uker da! Må være herlig å ha kommet så langt:-) Jeg er snart 8 uker nå, og enda en måned igjen til privat UL.
vimsa .-) på overtid Skrevet 31. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 31. desember 2009 det var helt herlig!!! og godt å kunne berolige meg selv og andre med at mangel på symptomer ikke behøver være negativt... hun så utvendigt denne gangen (ikke vaginal ul) så målene var litt usikre, men hun antok at jeg er i uke elleve eller noe. ble så innmari lettet. gled dere til UL. Det er så vidunderlig å se de små nurka sprelle.... har jo sett de andre barna mine sånn på UL, men like fantastisk er det hver gang....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå