Cat&Gullungene Skrevet 30. desember 2009 #1 Skrevet 30. desember 2009 vet hva jeg har i vente... Jeg tenker paa evt. bivirkninger og saann. Akkurat naa har jeg nemlig sinnsykt halsbrann, og det pleier jeg nesten aldri aa ha.
-68mamma Skrevet 30. desember 2009 #2 Skrevet 30. desember 2009 Vet ikke om halsbrann er en bivirkning - du får lese på pakningsvedlegget. Jeg hadde ingen bivirkninger bortsett fra noen hetetokter de dagen ejg spiste pillene - jeg gikk på to doble kurer. Lykke til - håper gullegget kommer nå med hjelp av Pergo!
Cat&Gullungene Skrevet 30. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. desember 2009 Tusen takk for svar -68mamma :-) Jeg haaper ogsaa virkelig at gullegget er paa vei naa. Blir veldig spennende, siden dette er forste mnd vi bruker noen form for hjelpemiddel. Hva med deg forresten, hjalp ingen av pergo-kurene?? Hva gjores etter at man har provd pergo og de ikke virker? Andre som har provd pergo her inne?
GuttemammaTilTo Skrevet 30. desember 2009 #4 Skrevet 30. desember 2009 jeg skal begynne min første enkle pergokur så fort tanta kommer! Ingen erfaringer å komme med enda, men tenkte å nevne d allikevel:)
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 30. desember 2009 #5 Skrevet 30. desember 2009 Hei Jeg har gått på 3 doble pergokurer - ingenting enda - siste kur var i oktober, hadde pausemåned i nov og skulle egentlig begynne igjen på ny kur i desember - men har hoppet over denne måneden også. Første kur: Lite bivirkninger, litt magevondt og diare rundt EL, andre kur: enda mindre bivirkninger - tror ikke jeg fikk EL, tredje kur: fikk masse bivirkninger, var skikkelig dårlig og vurderte seriøst å avbryte kuren, derfor 2 mnd pause nå - det ble litt for tøft for meg. Har i tillegg hatt 100% jobb, og ei jente på 3 år som krever sitt, men nå har jeg faktisk vært sykmeldt noen uker - måtte kaste inn håndkle da jeg i tillegg sliter med kronisk uvi (urinveisinfeksjoner). Ville nå bare ønske deg lykke til med pergo da - håper det klaffer for deg fort og det med bivirkningene er så veldig individuelt!! Lykke til Klem fra
-68mamma Skrevet 31. desember 2009 #6 Skrevet 31. desember 2009 cat og mini : Joda - de hjalp ! Jeg ble gravid etter 2.kuren :-) Dessverre mistet jeg i MA uke 10. Det er nå snart 4 uker siden, og igår fant jeg endelig ny EL så da satser vi pånytt. Denne måneden er jeg uten Pergo - men sitter den ikke nå, så skal jeg ta to doble kurer til.
Cat&Gullungene Skrevet 31. desember 2009 Forfatter #7 Skrevet 31. desember 2009 Saa spennende med deg ogsaa Levi's mamma!!! Skal folge med hvordan det gaar :-) Faar haape TR ikke kommer, saa slipper du aa begynne til og med. Haaper ogsaa det snart lykkes for deg meg og lille snuppis!! jeg har ogsaa en liten jente paa 3 aar. Med henne gikk det fort, denne gangen sliter vi. Hva med dere og forste graviditet?? 68 mamma: saa utrolig trist at du mistet naar du endelig var blitt gravid. Jeg onsker deg veldig, veldig lykke til naa i 2010!! ;-)))) Jeg er for tiden paa ferie i Italia, saa derfor har jeg ikke alle bokstavene paa tastaturet ;-))) Godt nytt aar til alle!! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå