Gå til innhold

Hvordan er søknadsprosedyren ved Ullevål?

Anbefalte innlegg

Fastlegen søkte om planlagt keisersnitt for meg da hun sendte inn papirene til fødeplass. Nå har jeg fått tid til ultralyd og fødeplass ved Ullevål, men ingen informasjon om hva som skjer videre ang ønsket mitt om planlagt keisersnitt.

Bør jeg ringe sykehuset og spørre hva som skjer? Regner med at jeg skal inn til samtale...?

Fortsetter under...

Jeg tror jeg fikk innkallelse før jeg var på vanlig UL. Husker rett og slett ikke, desverre. Grunnen til ønsket om KS vil avgjøre om du skal ha samtale med jordmor eller ikke. Jeg fikk ikke samtale med jordmor fordi jeg har en medisinsk grunn til å få KS og har ikke noe annet valg. Så jeg snakket bare med legen og fikk det innvilget med en gang.

Annonse

Jeg spurte etter keisersnittsamtale da jeg var på ordinær ul. På mitt sykehus (ikke Ullevål) ville de ta samtalen ca uke 28. Det syntes jeg var for lenge til, for jeg sliter med søvn på grunn av fødselsangst, så de skulel prøve å få det til før. For min del er det bare å vente på innkalling i posten....

Samme prosedyre som legen din gjorde for deg når hun søkte fødeplass m ønske om ks, gjorde min lege også.

Fikk fødeplasss og ultralyd ved Ullevål.

Innkalling til ks samtale kommer i eget brev.

Timen for det er ganske sent ut i svangerksapet.'

Men går an å snakke m jordmor ved ordinær ultralyd oom mulighet for å få den samtalen noe før.

Lykke til

Jeg vil helst ha det unnagjort. Merker at det plager meg, og spesielt eller at jeg rundet 12 uker ble jeg veldig stresset og urolig.

Føler at jeg ikke blir tatt helt på alvor når jeg ikke får vite hva som skjer og når det skal skje. Mulig jeg er litt på tuppa...

Skal snakke med jordmoren på ultralyden.

Takk for svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...