Gå til innhold

Det morsomste akkurat nå!

Anbefalte innlegg

Gjest eelis+kian
Skrevet

Gutten min har funnet stor underholdning i den gråmønstrete genseren min, og han syns det er hysterisk morsomt når jeg smiler og hever øyebrynene til han. Da ler han så han nesten ramler i gulvet ;-)

Hva syns din baby er morsomt akkurat nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min jente er 4mnd. når hun eks sitter på fanget til pappan å ser på meg når jeg sitter i sofan etc så hopper jeg litt opp med rumpa og sier "hoi" og da ler hun

Skrevet

Jenta mi er to uker, og har i dag oppdaget speil. Hun bare stirrer og stirrer på speilet, helt hun hun blir så sliten at hun må sove litt eller få litt kos.

Skrevet

Ikke så mye som skal til før de blir overstimulert nei, _Løvemamma_ :D

Lillebror syns det er morsomt å bli kastet opp i luften! Han er 4 mnd :)

Gjest eelis+kian
Skrevet

Jeg glemte jo det aller morsomste! Han ler til han får et hosteanfall når jeg løfter han opp over hodet og blåser på magen så det kommer prompelyd. Det var det første han lo av og er like morsomt hver gang :-)

Jeg prøvde å "kaste" han opp i luften i dag (slapp ikke taket, det tør jeg ikke!), men det ble han bare stor i øynene av, hehe. Han er forresten 2,5 mnd.

Skrevet

Var på hytta med svigers nå i jula, og bestefar var festlig. Lillemor lo og lo og fulgte nøye med han hvor enn han var.

Ellers så er det populært med "mor- og barn-situps" (som jeg kaller det), lillemor sitter på magen min med støtte fra meg og jeg tar sit-ups. Det er stas med "baby-press" (brystpress med babyen som vekt) og å bli kasta opp i lufta.

Pappa er kul når han lukter på føttene hennes og sier Æsj! Tåfis! Like gøy hver eneste gang synes hun.

Skrevet

Ja, det er masse artig som skjer nå. Jenta mi blir straks 3 mnd. Hun ler og smiler når hun ser seg selv i speilet. Også ler hun og smiler hun når jeg løfter henne oppi i lufta i "supermannposisjon" :)

Hun synes også det er gøy å bli litt skremt. Jeg står over henne ansikt mot ansikt og lar ansiktet mitt komme kjapt mot henne mens jeg sier bøøøøø! Det synes hun er veldig spennende.

Også er det så artig når hun prater. Hun svarer på det jeg sier og lager sånne søte tonefall når hun prater. Hun virker liksom så naturlig når hun "snakker", akkurat som hun ikke har gjort annet :P

Skrevet

Det morsomste lillemor vet om, er når pappan danser for henne :o)

Skrevet

Nisser!!! Jenta mi på straks 7måneder elsker nisser!! :D Enten om det er pyntenisser eller nissebamser. Borte-tittei er også veldig moro! <3

Skrevet

jenta mi på nesten 5mnd ler skikkelig når jeg later som jeg lukter på bleia hennes og sier Ææææææsj bæææsj.. Det er veldig morsomt syns hun.

Det er også kjempespennende å sitte i armene mine mens vi sniker oss innpå pappaen hennes og sier Bø. Han ser oss jo komme, men later som han skikkelig skvetter. Hun ler kjempemye hver gang vi gjør det.

Det er så herlig å høre de små le!

Skrevet

er kjempeherlig å se og høre dem le ja :)

min baby satt jeg i en gåstol i dag. hun VIL bare SITTE å SE hun.. så da fikk hun lov til det noen minutter. hun trykket på sånne knapper med dyr på og smilte som bare det. og da hun kom borti en knapp så det kom en sang på skvatt hun og lo hehe.

Skrevet

Jenta mi er syv måneder og synes storebroren på 9 år er kjempemorsom. Han trenger bare å se på henne for å få henne til å le:) Ellers er det morsomt med tit-tei, "skremme" og bli "skremt". Hun er også veldig interessert i å leke med kabelhaugen på stuegulvet (som jeg hater over alt på jord). Må dra henne bort derfra flere ganger om dagen og da blir hun skikkelig sur..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...