Gå til innhold

Lage kremen til waldorfsalaten idag eller imorgen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil bli ferdig med det jeg kan nå, den holder seg vel like fin om jeg lager den idag og setter den godt tildekket i kjøleskap??

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville heller laget hele waldorfsalaten i dag, og latt den stå til i morgen, blir nesten bedre dagen etter den er laget!

Skrevet

Jeg ville ventet til i morgen. Den er nok like fin i morgen, men ville du pisket krem til en kake du skal spise i morgen i dag?

Skrevet

Den ser nok "friskere" ut om du venter til i morgen. Husk at epler har en tendens til å bli brunaktig, selv med sitron.

Skrevet

Jeg ville absolutt laget den i morgen - waldorfsalaten er best fersk, synes jeg!

Skrevet

Krem er alltid best ferskest mulig. Uansett om smaken er like god så blir utseende og konsistens anderledes.

Skrevet

Waldorfsalat (altså hele, ferdig blandet) kan med fordel lages dagen før, det er majones i kremen, så den holder seg fin og smakene setter seg. Derimot å kun piske kremen i dag som du skal ha i morgen, det hadde jeg IKKE gjort. Det blir ikke bra.

Skrevet

Det er klart :) Hehe.. Jeg har blandet alt utenom krem og majones, tenker nok jeg blir til å lage resten idag og da.. Takk for tips, damer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...