Gå til innhold

Solskinnshistorie, dette er bare helt utrolig jenter.....

Anbefalte innlegg

Hei det er sikkert en del av dere som husker meg her inne, jeg har vært innom med ,mange rare spørsmål under alle årene mine som prøver....

Vi har hatt 5 icsi forsøk og hadde egentlig gitt opp for det var jo aldri tegn til noen graviditet, så hadde vi ett egg på frys og det tenkte vi at vi måtte jo bruke før det ble for gammelt det hadde jo vært fryst siden 07. vi tok dette forsøket i okt i år tror jeg det var men også dette gikk rett i vasken, ingen gravititet da heller så vi ga egentlig helt opp orket ikke flere nedturer nå..

Så i mitten av nov fikk jeg beskjed om at jeg måtte ta en operasjon i skuldra pga av skade. jeg tok operasjonen 16/12 altså ca 14 dager siden, og i går så begynte jeg og lure på når tanta skulle komme skulle jo hatt mensen rett rundt julaften hmmmm hva skjer......?????

Så i dag 30/12 tok jeg testen og den var POSITIV helt sykt jeg tror det ikke enda men har att 2 tester og begge lyser GRAVID... JIPPI

Så ikke gi opp jenter det går ann

Jeg er helt i skyene her

Fortsetter under...

Åhh gratulerer så mye, så herlig!!! Jeg opplevde jo det samme jeg også etter 11 år og 4 ivf forsøk, ga opp før 5 forsøk og der satt spiren gitt på egenhånd.. så det er mulig!! hihihi

nyt nå at du går inn i 2010 med en spire i magen.. grattis :o)))))

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...