Gå til innhold

SUSA eller andre som har vært på pgd behandling i Stockholm

Anbefalte innlegg

Da har vi kommet hjem fra ul på Ullevål, og er klare til å begynne med sprøyter til vårt andre forsøk. Det jeg lurer på er: etter uttak forrige gang hadde jeg ordentlig vondt, og det er et godt stykke å gå til toget, sitte på toget og deretter videre til hotell. Har dere tatt taxi, eller har dere gått.

Forrige, første gang, gikk vi hele veien, og det var ikke behagelig...

Fortsetter under...

Så bra at dere er i gang igjen!

Vi gikk til toget og videre til hotellet begge gangene vi var der, men jeg har ikke vondt i det hele tatt da. Litt lettere da :) Men vet dere hvilket hotell dere skal på? Vi har hatt forskjellige hotell de gangene vi har vært der...

Vet ikke hvlket hotell vi skal på enda nei. Vi har også vært på 2 forskjellige de gangene vi har vært der. Litt greit i grunnen med litt forandring. Vi får tross alt god nok tid til å studere hotellrommet innvendig:-)

Ja, godt å være i gang igjen. nå med mer medisiner enn tidligere: prednisolon og albyl-e.

Du må holde meg informert om lille spiren din:-)

Det er deilig med litt forandringer ja, men jeg må si at jeg likte det første vi var på best :) Det var jo 3 min unna sentralstasjonen :)

Skal holde deg informert. Er litt sjokka kjenner jeg. Vi har jo valgt PGD for å slippe dette en gang til, og så klarer vi å drite på draget sånn. Men da er det bevist. Vi er for fruktbare for vårt eget beste :) Skulle gjerne gitt litt til de andre her inne som sliter.

Må jo bare si at vi ikke var uforsiktig eller noe, så vi er litt himmelfallen.

Hei.

Jeg har vært i stockholm på pgd behandling. Fikk som deg sterke smerter etter behandlingen. Vi endte opp med å ta taxi, siden jeg ikke var i stand til å ta tog osv. Vi fikk dekt disse utgiftene uten at det ble stilt spm ved det.

Vil tro man får dekt innenfor rimelighetens grense. Så lenge de ser at taxi er et unntak så vil de vel tenke at det var det rimligste dere kunne få til på det tidspunktet.

Uansett, lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...