Anonym bruker Skrevet 30. desember 2009 #1 Skrevet 30. desember 2009 Hvordan fikk dere babyene deres til å ta flaske?
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2010 #2 Skrevet 2. januar 2010 Gutten vår så bare dumt på oss da vi puttet en Aventflaske i munnen hans, men Dr Browns gikk fint. Man må være tålmodig, og ikke gi seg, men tilby en lang stund. Det er viktig å være rolig. At ungen er sulten hjelper :-)
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2010 #3 Skrevet 2. januar 2010 ikke alle babyer tar flaske. Min gjorde det aldri, selvom vi prøvde og prøvde og prøvde med alle slags flasker og at andre enn jeg gav henne osv. Hun drakk noen få slurker og det var det hele, fikk hun ikke puppen da så skreik hun til hun kasta opp.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #4 Skrevet 4. januar 2010 Jeg måtte prøve flaske da den ene puppen ble for sår til å suge på. Måtte da pumpe mens den ble bra igjen. Og tulla tok flaske med engang. Nå tar hun begge deler like bra. Men hun liker avent flaskene best for de har større tuter. Har prøvd dr.brown men de trur jeg blir for små i munnen når hun er vant til puppen. Så kan være lurt å prøve litt forskjellige typer flasker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå