MaddeOgLillegutt Skrevet 30. desember 2009 #1 Skrevet 30. desember 2009 Da testet jeg positivt i dag, med cb digital ukesindikator. Jippi, jippi , jippi. En forsinket julegave til meg og gutten i mitt liv. Etter 4 pp klaffet det altså. Hadde 1 sa i sept, og en i oktober. Her er noen punkter jeg prøvde ut, som kanskje kan hjelpe andre prøvere: - sex dagen før, samme dag, og dagen etter eggløsning - denne perioden lot jeg sæden bli værende i meg en stund etter samleie. Lå også noen ganger med pute under rumpa - tok lifeline gravid hver dag (vitaminer) Denne gangen har jeg absolutt ingen symptomer, men de kommer vel etterhvert:) Sender en haug med babystøv til andre prøvere, samtidig som jeg ønsker dere alle et riktig godt nyttår. Håper 2010 blir et år med mange nye babyer
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 30. desember 2009 #2 Skrevet 30. desember 2009 så fantastisk da!!!! Gratulerer så mye!!! ruller meg i babystøvet:-D
♥Gravid med nr 3-22.10.10♥ Skrevet 30. desember 2009 #3 Skrevet 30. desember 2009 Gratulerer så mye med positiv test Herlig følelse!! Ruller meg også inn i babystøvet og håper det gjør litt nytte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå