Gjest Skrevet 30. desember 2009 #1 Skrevet 30. desember 2009 trenger igrunn ikke passe da, men om det gir noe inspirasjon til guttenavn tips.. trenger ikke være dobbeltnavn.. Vært artig med et navn på A, så får far og sønn samme initialer og mor og datter de samme. Men det gjør heller ikke noe Navn jeg liker: Matheo, Noah, Isak, Markus, Odin, Emil.
Gjest Skrevet 30. desember 2009 #2 Skrevet 30. desember 2009 Jeg tenkte Emil Matias før jeg åpnet tråden... =) Ellers så er Abel et vakkert guttenavn..
mamma til Isak Skrevet 30. desember 2009 #3 Skrevet 30. desember 2009 Enig med Kapabel.. Abel er vakkert! Abel Mateo
Azora Skrevet 31. desember 2009 #4 Skrevet 31. desember 2009 Mille Sofie og: Isak Andreas Aksel Johannes Amund Nikolai Adrian Olai Anton Kristoffer Adam Leander Emil Augustin Peter Amadeus
Gjest Skrevet 1. januar 2010 #6 Skrevet 1. januar 2010 Takk for tips Jeg liker Nikolai.. og Andreas - men det heter en nær slektning.
Gjest Skrevet 3. januar 2010 #8 Skrevet 3. januar 2010 ja det var igrunn ganske fint! takk. .skal noteres
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå