super* Skrevet 30. desember 2009 #1 Skrevet 30. desember 2009 Hei, er det noen som har prøvd Femal under prøving? Eg bestilte meg en pakke i dag, etter og snakka med ei som blei gravid 2 ganger etter ho begynte på disse.
hufsetufsa Skrevet 30. desember 2009 #2 Skrevet 30. desember 2009 hei! jeg har ikke prøvd, lurte bare på hva det er? alt som er til hjelp er jeg ute etter:)
super* Skrevet 30. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. desember 2009 Limer inn det som står på siden. Kvinners kropp har en komplisert fysiologi. Den fertile kvinnens eggstokker produserer hver måned et modent egg. Kroppen forbereder seg således regelmessig på å ta imot egg for befruktning og utvikling til et fullt ferdig foster. Prosessen er et avpasset samspill mellom hormoner, som styrer forløpet, og livmorens slimhinne, som bygger opp og avstøter i form av menstruasjon dersom egget ikke befruktes og setter seg fast for fortsatt utvikling. I slutten av kvinners fertile periode blir det tidligere så regelmessige forløpet mer uregelmessig for så å opphøre helt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå