Verruca Skrevet 30. desember 2009 #1 Skrevet 30. desember 2009 Utrøstelig, og trist. Nesten litt små-deprimert. Hvorfor er jeg det? Jeg er jo lykkelig over å være med barn! Og gleder meg kjempemasse! Noen som kjenner seg igjen?
Musemor med tre søte små Skrevet 30. desember 2009 #2 Skrevet 30. desember 2009 Hvorfor du er trist? Det kan jeg fortelle deg. Årsaken er H-O-R-M-O-N-E-R Jeg kan også begynne å grine uten grunn.
celinesbaby Skrevet 30. desember 2009 #4 Skrevet 30. desember 2009 hehe, dette er vanlig har jeg hort. jeg har heldigvis ikke merket stort til humorsvingninger. MEN jeg er veldig emotional, begynner a grate lett!!!!hehe
Verruca Skrevet 30. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 30. desember 2009 Bra jeg ikke er alene om å ikke ha helt kontroll på følelsene! Er jo vanskelig å forholde seg til, når man ikke er synlig gravid eller har gjort graviditeten offentlig! Jeg får trøste meg med at det går over Takk for svar!
Lillegullogjeg Skrevet 30. desember 2009 #6 Skrevet 30. desember 2009 hvis mannen deres hvem som er sjef ;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå