Gå til innhold

Erfaringer? Emmaljunga City Cross, Urban Jungle eller Bugaboo?

Anbefalte innlegg

Hei,

Noen som har erfaring med Emmaljunga City Cross, Urban Jungle eller Bugaboo?

Veldig usikker hva jeg skal gå for. Slik jeg ser det er ulempene med hver:

City Cross:

-Litt tung vogn? Tyngre å trille enn Urban Jungle

-Tar litt stor plass i baggasjen?

Urban Jungle:

-Babyen sitter vendt bort fra meg

Bugaboo:

-Kan ikke legges helt ned

-Ikke så god på vinterføre?

Noen som vet hvordan disse vognene er på grusvei og veier med snø?

Fortsetter under...

Jeg har emmaljunga CC og opplever dn slett ikke som tung, den er en av de letteste vognee på markedet og du snur den veldig lett, trenger liksom ikke dytte hele vogna ned for å snu den for å si det sånn. Men jeg har ikke prøvd de andre du nevner da. Når det gjelder snø og grus er CC suveren, du kommer fra overalt med denne :-) Og STORT pluss for at du ikke trenger vende baby vekk fra deg når du må bytte til sportsdel.

Lykke til videre i vognjungelen :-)

Vi har Urban Jungle og brukte den med bag til han som nå er 2 år. Veldig flott og god vogn, MEN bagen er relativt liten og den er kun forovervendt som sportsdel, og det er disse to tingene som i hovedsak gjør at det blir en annen vogn det første halvannet året til babyen som kommer i april. Ellers super vogn, så lenge det ikke ligger altfor mye snø på veien.

Siden et er til nyfødt det er snakk om så ville jeg valgt Bugaboo. Men det kan være greit å ha vinterhjul til vognen da går det helt greit på snø også :) Den har full liggestilling men den er ergonomisk riktig bygget opp så barnet sitter ig ligger i en riktig stilling i sportsdelen.

Da vi gikk over til sportsdel hadde vi bugaboo, OTH og S3. Hun satt aller best i bugaboo for hun fikk så god støtte i den. S3 var grusom i forhold. OTH ok men forover vendt.

Jeg ville beynt med buggis og heller gått over til oth når barnet er større.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...