snillemamma1 Skrevet 30. desember 2009 #1 Skrevet 30. desember 2009 Har en jente på 3 uker og hun har de siste to ukene lagt seg til et favorittbryst. Fra dette brystet tar hun alltid godt tak og suger "perfekt". Det andre brystet derimot nekter hun å ta tak i omtrent halvparten av gangene jeg forsøker. Enten vil hun ikke ta tak i det hele tatt, og bare spenner seg i kroppen og vil vekk fra brystet, eller så tar hun tak, men slipper veldig raskt igjen for så å holde på sånn frem og tilbake mens hun virker litt sinna og grinete. Hva skal jeg gjøre? Noen tips? Kan dette gå over av seg selv? Noen med erfaring?Jeg har vurdert å ta henne med til kiropraktor mtp om det kan være noe med nakken eller lign som gjør at hun ikke ligger så godt på den siden. Men det er mulig det kan være andre løsninger...?
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2009 #2 Skrevet 30. desember 2009 Kan ikke si jeg er noen ekspert men mini har og et "yndlingsbryst". Heldivis tar han begge men liker det ene mer enn det andre. Prøvd forskjellige ammestilliger? Kansje liggende eller i tvillingstilling? Eller rett å slett la hun få bare det ene bryste? Har du nok melk i det skulle det ikke være noe særlig problem. Har ikke peiling på slike ting som låsninger i nakken ol så vet ikke om det er det som plager henne, men ligger hun med hode på den siden ellers? Hvis ikke det kan det jo være noe som plager henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå