Lovemelikeyoudo Skrevet 30. desember 2009 #1 Skrevet 30. desember 2009 jeg til slutt kommer meg dit med buss, får jeg beskjed om at :ja, ørene er proppfulle av voks, men at jeg må jo ha olje i ørene i tre dager på forhånd!! Kunne ikke legesekretær-dama sagt det i tlf når jeg ringte???!!! Så nå må jenta mi vente helt til mandag for å få hørselen tilbake....men kjøpte noe greier på apoteket som skal hjelpe (slik en gjør det selv hjemme). men skal jeg gjøre det samtidig som jeg "oljer" ørene eller?
Missy med sine 2 barn (✿◠‿◠) Skrevet 30. desember 2009 #2 Skrevet 30. desember 2009 ring apoteket å spør.. de har peiling på dette
Lovemelikeyoudo Skrevet 30. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. desember 2009 jeg spurte når jeg kjøpte esken, hun dama sa bare at det ligger bruksanvisning oppi eska...takk for hjelpen liksom:D!
petite fleur Skrevet 30. desember 2009 #4 Skrevet 30. desember 2009 Nei, du må la oljen virke først. Helst over natta.
Gjest 5 andre Skrevet 30. desember 2009 #5 Skrevet 30. desember 2009 Hun kan bruke det fra apoteket (cerusol/revaxør) i en time eller over natten, for deretter å skylle med lunket vann. Regner med du kjøpte pakke som inneholdt ballong til skylling. Dette kan gjentas inntil 3 ganger hvis det er nødvendig. Du kan jo dryppe olje i ørene fra og med fredag, da rekker det jo å virke i tre dager før skylling. (Er ikke skadelig i forhold til den oljeblandingen du har kjøpt på apoteket). Tror allikevel i det ikke er nødvendig, hvis du bruker den du kjøpte i forkant av at du skal til legen.
Gjest Skrevet 30. desember 2009 #6 Skrevet 30. desember 2009 Tre dager fra eller til spiller vel ingen rolle? Hun har sikkert ikke hørt noe på lenge og er ikke vant til noe annet.. du får dryppe regelmessig framover, om hun får trøbbe med ørene sine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå