Gå til innhold

ClearBlue graviditetstest.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om man fortsatt kan være gravid selv om den viser et negativt resultat???

Jeg har hatt sykluser på 32 dager fast, testet i dag tidlig etter 34 dager og den ble negativ... Men ingen tegn til noe TR...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm.. Av og til så kan tr komme litt senere, spesielt når man veldig gjerne vil bli gravid.

På en annen side så er det jo noen som ikke produserer så mye hcg til å begynne med, sånn at det vil ikke slå ut på testen så tidlig.

Går og spekulerer selv rundt dette. Tok en negativ test i går, 8 dager etter ikm. Men kroppen er jo like tullete fordi. Er ikke lett å bli klok på denne kroppen. :-/

Du kan jo vente noen dager og visst tr ikke kommer så tar du en test til.

Har du prøvd lenge?

Skrevet

Tusen takk for svaret :)

Sluttet på ppillen i august, så har prøvd siden da...

Blir så gal av å vente, og håpet stiger jo veldig da tr ikke kommer som forventet, blir så skuffet da det bare kommer en blå strek :(

Lykke til vidre :)

Skrevet

Kan jo gå opp til et år etter du har sluttet med pillen før den er er helt ute av systemet. Men visst det går lengre tid enn det så kan du søke om hjelp. Angrer på at jeg ventet så lenge med å gjøre noe. Tiden går fort og jeg føler den begynner å renne ut med tanke på at behandling og sånn tar tid..

Håper du er på tjukken da! :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...