Musemor med tre søte små Skrevet 30. desember 2009 #1 Skrevet 30. desember 2009 Halvveis til jeg kan puste lettet ut. Håper de neste uken kommer til å gå fort...........
Gjest Skrevet 30. desember 2009 #2 Skrevet 30. desember 2009 gratulerer.. de kommer nok til å gå kjempe fort.. tida har fyki syns jeg.. jeg er 11+2 idag:)
ღ askepott ღ Skrevet 30. desember 2009 #3 Skrevet 30. desember 2009 Jeg også! Legen min sa at en var over det verste når en var 10 uker på vei sist gang, jeg har min lille milepæl om ca en mnd - da føler jeg at jeg er over det verste. Håper alt går fint Jeg føler meg sikkelig gravid ivertfall, kvalm, sliten, ising i tennene, urolig soving, hormonell, større og ømme bryster. Vi går inn i et spennende år!
Musemor med tre søte små Skrevet 30. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 30. desember 2009 Min første milepæl er ved 8+6. Da skal jeg til legen. Håper å høre hjerte lyden da. Dersom de ikke gjør det forlanger jeg tidlig UL. Jeg er heldigvis mest kvalm på kvelden, så når jeg er tilbake på jobb over nyttår skal det går bra (håper det iallefall), ellers så er jeg trøtt, sover dårlig, ømme bryster og stikking i livmoren. Håper inderlig ikke puppene mine blir større. De har ikke gått ned siden sist. Er vel på en F/G cup nå, var DD før jeg fikk guttungen.
M_M Skrevet 30. desember 2009 #5 Skrevet 30. desember 2009 Jeg er 6+2 i dag. I motsetning til mangen andre har jeg så godt som ingen symptom. Ingen kvalme eller ømme bryst. Litt usikker om jeg skal være glad for det eller om det er grunn til bekymring...? Skal til lege i neste uke, så da får jeg vel vite om alt er bra eller ikke. Det er en spennende tid dette. Krysser fingrene for at det går bra med alle!
ღ askepott ღ Skrevet 30. desember 2009 #6 Skrevet 30. desember 2009 Jeg er bare en C, så jeg tåler litt vekst Men i morges kom litlejenta inn i senga og moste det ene bryste ned i senga. Auuu Hun sa "åh unnskyld mamma, eg glemte at du hadde så vondt i puppen..." Hehe... Jeg har også fått henvisning til UL, var hos legen for noe annet - og sa at jeg var gravid og at jeg ikke visste helt når jeg hadde sist mens. (Jeg har også hatt veldig lange sykluser)... Legen sa jeg skulle ringe gynekologen etter nyttår, det blir spennende! Forstår at du er nervøs siden du har mistet før - hvor langt var du på vei sist gang?
Musemor med tre søte små Skrevet 30. desember 2009 Forfatter #7 Skrevet 30. desember 2009 Jeg var 10 uke når de oppdager det, men den hadde vært død en 4-5 uker. Hjertet hadde aldri begynt å slå. Er livredd for å gå rundt igjen i ukesvis med et dødt foster i magen uten å vite det.
<3aca<3 Skrevet 2. januar 2010 #8 Skrevet 2. januar 2010 Hadde du noen symptomer på at du var gravid de siste ukene (uke 5-10) ? eller merket du ingenting om at den var død?
Gjest Skrevet 2. januar 2010 #9 Skrevet 2. januar 2010 jeg er 11+5 idag og jeg har heller ikke hatt noen symptomer:) tror du skal være heldig som er frisk og rask, jeg e hvertfall kjempe glad for at jeg ikke har noen plager. jeg var på ul når jeg var 11+0 og alt står fint til:) så bare kos deg med lite symptomer:)
Musemor med tre søte små Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #10 Skrevet 2. januar 2010 Merket ikke at den var død. Hadde symptomer som vanlig. Følte at noe var anderledes enn når jeg gikk med gutten, så jeg bare trodde det kanskje var ei jente, ikke at det var noe galt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå