Indigo 08-10-13 Skrevet 30. desember 2009 #1 Skrevet 30. desember 2009 Jeg ammer en gutt på 13 1/2 mnd. Lurer på om det er på tide å kaste inn håndkleet nå som jeg har spire i magen igjen. Gylden grunn til å slutte. Lillegutt vil sikkert gjerne holde på til han begynner på skolen han;) Viser ingen tegn til at han vil slutte eller trappe ned. Jeg har liksom lurt på når vi skal slutte, og anser dette som en gylden mulighet. (Har tom vært borte fra han i ei lita uke, uten at han mista interessen...)
Gullblomst Skrevet 30. desember 2009 #2 Skrevet 30. desember 2009 Hei! Jeg har også en gutt på 13 og 1/2 måned, og er nå gravid på nytt. Vi benytter juleferien til å avslutte ammingen. Lillegutt har bare fått pupp hver morgen og kveld siden han var 10 måneder. Han kunne sikkert holdt på i en evighet, men det gikk overraskende enkelt å slutte. Ingen protester og ingen masing. Det som vi har gjort er at pappan har stått opp og lagt lillegutt i disse dagene, slik at det ikke har vært noen naturlige situasjoner der han ville savnet puppen. Nå etter en uke kan jeg både legge og stå opp med han uten at han spør etter puppen
Indigo 08-10-13 Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. januar 2010 Hei. Husker deg:) Mener guttene våre er født ca. samme dagen! Så lurt å benytte juleferien til å avslutte ammingen. Jeg har dessverre gjort det motsatte. Tenkte at nå er det jul, så da kan han jo få litt ekstra. Har sikkert ammet 5 ganger om dagen. Merker at lillegutt blir mer og mer masete på meg, og vil stadig ha en trøstetår. Og våkner tidlig om morgenen, og gir seg ikke før han endelig får morgenpupp. Merker allerede at det begynner å bli småtungt med nattetull og spire i magen, enda jeg bare er 5 uker på vei. Så nå skal vi også avvikle ammingen. Kuttet ned til to amminger i går, morgen- og kveldspupp. Ser for meg at vi er helt ferdig i løpet av en to-ukersperiode. Gud hvor befriende det skal bli:) Bra tips å la pappaen ta morgen og legging!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå