stinemin med tvillinger Skrevet 30. desember 2009 #1 Skrevet 30. desember 2009 Jeg har vært usikker , er nå litt over13 uker og tror det er liv jeg har kjent i en uke- Jeg drakk iskaldt vann for å sjekke og jammen kjente jeg det tydelig:)))) Er 2 gangs tvillinggravid så det er lettere å kjenne igjen baby eller luft;))
tromsøjenta Skrevet 30. desember 2009 #2 Skrevet 30. desember 2009 Heia! Jeg er 1. gangs gravid og er ganske sikker på at det er liv jeg kjenner. Er i dag 16+2 og kjente den første antydningen for vel en uke siden. Var veldig usikker da om det var bevegelser jeg kjente, men fra helga av har jeg kjent den samme flere ganger om dagen.
MAXlykke *gutt utenfor magen* Skrevet 30. desember 2009 #3 Skrevet 30. desember 2009 Førstegangsgravid i uke 32 nå... men liv kjente jeg da jeg var 17 uker på vei:)
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 1. januar 2010 #4 Skrevet 1. januar 2010 Sist tok det lang tid før jeg kjente noe, men denne gangen kjente jeg det når jeg var 11+? på vei. Ikke tvil om at det var den lille, men jeg kjenner det bare av og til. Har kjent liv 3 ganger og er nå 13+2.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå