iok med sønn <3 Skrevet 30. desember 2009 #1 Skrevet 30. desember 2009 Nå er jeg førstegangs gravid og har fint lite peiling på hva som kan skade forsteret i et så tidlig stadium... 7 uker i følge kalenderen min her. Jeg akte på magen i går, og kom over en homp slik at rygg og nakke fikk en skikkelig sleng Det var utrolig vondt! Har fortsatt vondt i dag, men det er blitt bedre. Så ble jeg selfølglig litt redd for forsteret... Ja, sånn er det jo bare, så det hadde vært fint om noen kunne evt fortelle med at dette ikke er farlig! Hva tror dere? Eller hva vet dere? Håper noen kan hjelpe meg
Lille_bie Skrevet 30. desember 2009 #2 Skrevet 30. desember 2009 I første trimester ligger fosteret godt gjemt langt nede i bekkenet. Så det skal mye til før det kan treffes av noe fra utsiden. Men man skal være litt forsiktig likevel. Så aking på magen i bratte bakker er vel ikke å anbefale. Du sier at su fortsatt har vondt idag, men ikke hvor. Er det ryggen og nakken som er vond eller magen? du kan jo evt ringe til fastlegen din og høre der. Men jeg tror nok at det har gått bra!
iok med sønn <3 Skrevet 30. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. desember 2009 Åhh.. så snill du er å svarer Jeg slo nakke og korsrygg... Gjorde ikke vont i magen egentlig, så da gå går det kanskje bea Er nok mest nakken som gjør vondt, så jeg krysser fingrene
jajamen Skrevet 30. desember 2009 #4 Skrevet 30. desember 2009 Hei. Du kan nok slappe helt av, de små nurkene våre ligger så godt beskyttet så det. Jeg har hatt de mest utrolige rundkast i tidligere svangerskap, og det har gått bra. Jeg kan nevne: Falt på ryggen ned ei trapp fra andre etg da jeg gikk med min datter, var i 8. mnd, gikk helt fint. Ble påkjørt bakfra i 10 uke da jeg gikk med mellomsten, ikke noe skjedde. Det mest dramatiske var da jeg satt på med min mor, og hun fikk skrens på bilen, veltet, og bilen rullet ned en skråning og bilen ble borte i snøen!! Da var jeg 7 mnd på vei med minsten, ble jaggu folk av han også! Jeg kom meg ut av bilen, som lå på taket, ved å klatre gjennom et vindu som var knust...Fikk hjernerystelse og stiv nakke, men babyen satt!)
iok med sønn <3 Skrevet 30. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 30. desember 2009 OI! Du har jammen opplevd masse med graviditetene dine! Bra at det har gått så fint da Å tusen takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå