♥Gravid med nr 3-22.10.10♥ Skrevet 30. desember 2009 #1 Skrevet 30. desember 2009 Hvilke slår tidligst ut?? Har strimler fra billigtester.no, men tenkte kjøpe en annen test imorgen...bare for å ha(hvis ikke tanten dukker opp iløpet av helgen!!)
paper Skrevet 30. desember 2009 #2 Skrevet 30. desember 2009 Jeg har vært rimelig testoman siste 2 mnd.-haha, selv om det er lurest og sikrest og vente til dagen for forventet mens!! Min erfaring siste mnd. er at jeg testa 5-6 dager FØR ikm svaaaaakt pos. med QR sine tester.., men sååå svakt at jeg var itvil faktisk!!! Prøvde cb dig.2 dager før mensdato, negativ hos meg. Men var ikke på morgenurin,da. På mens dagen testa jeg flott knallblått på cb og på cb digital... Lykke til til deg,klem:))
Sesilia Skrevet 30. desember 2009 #3 Skrevet 30. desember 2009 Oisann, du har prøvd det meste! Så hvilken anbefaler du da? CB?
paper Skrevet 30. desember 2009 #4 Skrevet 30. desember 2009 Ja, det kan du si!! Men QR har aldri slått feil....,egentlig bare tull. Hadde jeg ikke vært gravid nå så hadde jeg bestemt meg for å vente til ikm uansett.. Koster jo masse penger, og er de bare negative blir man kjempelei etterhvert!Vet det meste om det... CB har vel rykte på seg for å være pålitelige 4 dager FØR forventet mens.Tror den digitale slår senere ut,uten at jeg vet det med sikkerhet da.Hos meg var det nå slik. Føler masse med deg oh HÅÅÅÅPER det går din vei denne gangen.Så slår vi følge videre...LYKKE TIL VENNEN!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå