Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #1 Skrevet 29. desember 2009 svært heldige. Det er visst sånn at alle "kinesere" vil ha et barn føt i dette tegnet pga det fører med seg hell og lykke. Gelder forøvrig også barn fød ti fjor i 2008. Noen med erfaring eller innspill her? Hvilket kinesisk stjernetegn er du?
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #2 Skrevet 29. desember 2009 Min ble født i 2008 og den 'lykken' med å få han innebar hvertfall ikke godt søv fra hans side... *blir gal av hylingen som har stått på i snart en time nå*
Monajenten Skrevet 29. desember 2009 #3 Skrevet 29. desember 2009 Jeg er født i 1984 og føler ikke at jeg er mer heldig enn andre i grunnen:-P
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #4 Skrevet 29. desember 2009 Uff da, men han har helt iskkert mange andre mer heldige sider som er spesielle for dette tegnet som for eks en ekstrem økonmisk sans, teft, sjarm, meneskelig innsikt, lederevne med mer
Lilleleen Skrevet 29. desember 2009 #5 Skrevet 29. desember 2009 Hehe, jeg er født i 1984 og er dermed født i rottas år:o) Føler meg ganske heldig, Har en kjempesnill og god samboer som jeg elsker og han elsker meg. Har mange gode venner. Har en kjempebra familie og svigerfamilie. Også venter vi vårt førstebarn nå i februar ) Jeg har også en jobb jeg liker, har tak over hodet og grei økonomi ) Har ikke lest så mye om det å være født i rottens år:o)
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #6 Skrevet 29. desember 2009 Jeg er hund, og født i gullår av hund. Og så er jeg født i slangens tegn i tid på døgnet. Jeg er da ærlig, pålitelig, perseptiv og kynisk. Vet ikke hva gull og slangen i tillegg gir. Jeg vet at rottas år er sagt å være heldige. De skal være sjarmerende, sosiale og rastløse. Grisens år gikk til ca 5. februar i 2008, så det gjelder ikke alle født i fjor. Kinesiske tegn følger ikke vår kalender.
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 29. desember 2009 #7 Skrevet 29. desember 2009 hva med barn som er født i år da? Er født i 77, så er født i slangens tegn.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #8 Skrevet 29. desember 2009 Fra litt ut i 2009(januar ett eller annet) til januar ett eller annet 2010, så er det Oksens år:)
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #9 Skrevet 29. desember 2009 Bare tull. Eksen er født i rottas år, og er ikke heldig i det hele tatt. Han er en grådig og uheldig mann.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #10 Skrevet 29. desember 2009 Det kinesiske tegn Aben (1980) Positive og negative egenskaber: Farverig, hurtig, humoristisk, opfindsom, nysgerrig, optimistisk, intelligent, egoistisk, arrogant. Beskrivelse: Mennesker født i abens år er intelligente, fleksible og talentfulde både i håndværk og forretning. De er meget opfindsomme og kan løse selv de sværeste problemer på en original måde. Aben kan være utålmodig og er mest succesfuld hvis den smeder mens jernet er varmt. Aben er god til at tage beslutninger og er generelt fornuftige men skal passe på ikke at se ned på andre. Aben har en stærk vilje og kan blive vred men vreden køler hurtigt af. Abens mennesker er mest kompatible med Rotten og Dragen. Min mann: Det kinesiske tegn Tigeren (1974) Positive og negative egenskaber: Modig, ambitiøs, varm, stærk, ærlig, fantasifuld, opfindsom, ledertypen, autoritær, rastløs, hidsig, oprørsk. Beskrivelse: Mennesker født i tigerens tegn er fulde af energi og entusiasme og det smitter af på andre. De er instinktive og modige og kan lide at være der hvor tingene sker. Lykkes tingene ikke for tigeren kan de være længe om at komme over det og vil have svært ved at finde gejsten frem hvis den først er tabt, men med tiden læges sårene. Tigeren har og en anden mere filosofisk og mediterende side.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #11 Skrevet 29. desember 2009 Og 2007 var gullgrisens år. Da er barnet mitt født og det er faktisk en ordentlig gullgris:)
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2009 #12 Skrevet 30. desember 2009 Jeg er født i 1984 og mitt barn er født i 2008. Så heldige vi er da
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2009 #13 Skrevet 30. desember 2009 Jeg er født i tigerens tegn, og det stemmer veldig. Jeg er også vær, og de to tegnene har mye til felles, og nesten alt stemmer!
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2009 #14 Skrevet 30. desember 2009 er tiger enligt feng shui .. er det relevant?
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2009 #15 Skrevet 30. desember 2009 Jeg er vannrotte, 1972. Ikke spesielt heldig, og det er vel ikke andre jeg kjenner som er født det året heller. Dette blir jo det samme som astrologi og numerologi forsåvidt. Kanskje jeg er født under en uheldig stjerne med et dårlig tall på slep:o)
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2009 #16 Skrevet 30. desember 2009 Vi har vel alle her gått på skole. Og da vil det i klassen vår, og paralellklassene ha gått folk født i samme tegn i henhold til kinesisk astrologi. Det burde være en smal sak å finne ut om ett av disse kullene skiller seg ut med hensyn til økonomisk teft eller hell, for eksempel. Selv tviler jeg vel på det.
Gjest Skrevet 30. desember 2009 #17 Skrevet 30. desember 2009 Jeg kan ikke si meg annet en en 100% ape. (Født i mars -80)
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2009 #18 Skrevet 30. desember 2009 Jeg er født i 1972 (rottas år) og min yngste sønn er føst i 2007 (gullgris eller noe), så vi må være spesielt heldige:) Jeg e rvel ganske heldig: God utdannelse, god jobb, hus, familie og alt vi trenger.
Tidemann Skrevet 30. desember 2009 #20 Skrevet 30. desember 2009 Jeg er født i 1982(etter januar mnd!kineserene har en annen regning) og er derfor i hundens eller hestens år..husker det var på trykk i et blad for mange år siden.så ble litt i tvil nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå