Gå til innhold

Hvem av disse er størst????

Anbefalte innlegg

Emmaljunga Mondial (dypbag og sportsvogn)

Simo Duo (samme som Mondialen)

Blir ikke klok, og hvis man kjøper Emmaljungaen i Sverige er den nesten billigere enn Simo i Norge.

Må ha en som er lang i liggedel og med høy rygg på spesielt sportsdelen. Mine barn har det med å sove daglurer til de er ganske store og da vil jeg ha en som er lang!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141190588-hvem-av-disse-er-st%C3%B8rst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tips! Skaff deg en lang bagvogn fra Danmark (Simo, Emmaljunga Big Star Supreme, Teutonia Monsun og mange fler har lange bagvogner man kun får kjøpt i Danmark) og ha en lettere sportsvogn for byturer og bil. Det har vi og det fungerer kjempe, poden ligger som en prins i sin 1 meter lange bag selv om han snart er 2 år. Blir kanskje kalt gigababy på barnehagen, da, men det kan vi leve med ;-)

Finner dette om Mondial (på www.emmaljunga.com)

Liggelengde i sportsvogndel

90

Liggelengde bag

79

Sittemål(innermål)

90x32x19

Liggemål bag liggdel (innermål)

79x33x20

Og dette om Simo Duo (på www.simo.no)

Sittemål innvendig sport

L=91 B=34

Liggelengde i sportsvognsdel

L=92 (105*) B=33 cm

Liggemål innvendig bag

L=80 B=34 H=24

Så Simo ser ut til å være noen få cm større. Egentlig så lite at det så og si ikke utgjør noe.

Kjenner til de kjempe digre bagvognene. Men skal ha en Sportsdel som kan brukes etter 11-12 mnd. Denne vogna skal brukes til hjemme bruk, har en egen sovevogn til bhg.

Da tenker jeg å gå for Mondialen hvis den er så og si like stor. Var jo bare snakk om 1-2 cm.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...