Gjest Skrevet 29. desember 2009 #1 Skrevet 29. desember 2009 Hvor i magen er det vanlig at smertene sitter den første tiden? Jeg har svake menssmerter og murringer, noen ganger kan det stikke litt og føle som om det svir litt... Men så kan jeg og kjenne det ut på sidene.. Er det sånn at det skjer såpass mye i hele det området der nede? Og spm 2: Jeg har vært ganske dårlig i magen fra et par dager før jeg testet positivt.. dvs. ikke diare, men løs mage og jeg må på do ofte... Vanlig dette og? Mange spørsmål fra meg nå.. føler ikke jeg kan noenting..
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 29. desember 2009 #2 Skrevet 29. desember 2009 hørtes helt vanlig ut.. samme hadde jeg det... løs mage i starten før jeg testet positiv.. "menssmerter" normalt livmora trekker seg sammen som en muskel.. var hoslegen pga det og det var helt normalt,var "plaget" med det fra uke 8-10ca.. er nå i uke 14
Checkit Skrevet 30. desember 2009 #3 Skrevet 30. desember 2009 Jeg har hatt mensen murringer fra ei uke før jeg skulle hatt mensen...ognå er jeg snart 6 uker på vei, og det går veldig opp og ned med de "vondtene".... er visst HELT normalt;) Må også ofte på do, og det er ikke bestandig ting funker slik det gjorde før jeg ble gravid;) Så dette er vel bare noe man må bli vant med!
Gjest Skrevet 30. desember 2009 #4 Skrevet 30. desember 2009 Tusen takk for svar! Blir litt beroliget av å lese at andre har det på samme måte og at det er normalt:) Men hvor sterke kan disse menssmertene bli før man bør bli bekymret? De er litt kraftige av og til synes jeg... Men ikke sånn at jeg ikke klarer gjøre det jeg holder på med... (noen som skjønte den? hehe) I tillegg KLØØØR brystvortene.. Normalt det og?
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 30. desember 2009 #5 Skrevet 30. desember 2009 normalt det også.. hehe.. smør de med en god krem... de vokser bare.. holdt på og bli gal jeg men nå har det gitt seg litt
Gjest Skrevet 30. desember 2009 #6 Skrevet 30. desember 2009 Hehe ja, jeg står på jobb og "klør meg litt på skulderen", og prøver så godt jeg kan å lindre litt av kløen med armen.. hehe sikkert litt av et syn, men kan ikke akkurat stå å klø meg på puppene.. Merker de har vokst litt ja... gjør jo ikke noe det da! Takk for svar igjen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå