Mamma til tuppis og spira Skrevet 29. desember 2009 #1 Skrevet 29. desember 2009 Jeg veit ikke om det virkelig var det som gjorde susen,men jeg er overbevist om at det var til hjelp... Vi prøvde i godt over et år uten hell.....helt til jeg fant ut at jeg skulle ta en kur med Lactal underlivs"rens". Sånne ampuller du får kjøpt på apoteket som du skviser inn hver kveld og sover med om natta slik at pH verdiene blir riktige der nede. bang så var jeg gravid på første forsøk etter det. Det e iallefall verdt et forsøk???
Klar for nr2 **med spire** Skrevet 29. desember 2009 #2 Skrevet 29. desember 2009 var det noen spesiell grunn til at du tok en sånn rens?
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 29. desember 2009 #3 Skrevet 29. desember 2009 Hørtes intressant ut Dersom jeg ikke er gravid denne pp - kommer jeg til å prøve denne!! Takk for tipset Klems
Mamma til tuppis og spira Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 29. desember 2009 Nei det var ingen grunn...hadde bare sett reklame for det på tv....Kan ikke skade tenkte jeg, og angrer ikke nå!
Sesilia Skrevet 30. desember 2009 #5 Skrevet 30. desember 2009 Så gøy! Et annet tips: Et vennepar strevde en stund med å bli gravide, og så satte de HAN på sink og multivitamintablett - måneden etter ble hun gravid! Så det kan jo være lurt med en "kur" til mannen også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå