mamma til gutta boys! Skrevet 29. desember 2009 #1 Skrevet 29. desember 2009 Jeg ringte legevakta i kveld fordi jeg hadde smerter i magen som var som kramper og "strålinger" i magen, fikk ultralyd og alt var bra (siden jeg har mistet flere ganger før så ble jeg redd jeg da) Jeg fikk se armer, bein, hjertet som slo, ryggrad og alt Jeg visste ikke hvor langt jeg var på vei og fikk endelig svaret, og var lengre på vei enn jeg trodde.. 10 uker Det var sååå gøy og se på Bare rundt 3,5 cm lang men allikevel så man så mye. Hadde nesten glemt hvordan det var jeg
mammaen til 2+1 Skrevet 29. desember 2009 #2 Skrevet 29. desember 2009 Så bra at de tok deg såpass alvorlig da... på legevakta her i byen hadde de nok sendt deg hjem med penecilin.. de gjør alltid det.. =) Er helt magisk å se minibabyen sprelleder inni og bevege seg akkuratt som du ser for deg at en baby gjør. Husker da jeg var påtidlig ultralyd forrige gang og det lille nurket låå gnidde seg i øynene og snudde rompa til forå sove.. var ca 11 uker da tror jeg.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå