Gå til innhold

Trenger masse hjelp og råd!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå går det ikke lenger - det er altfor smertefullt å amme. Ungen er tre uker, og til min store sorg må vi gå over på mme. Men kan ingenting om det!? Ammet første ungen, det var jo så lettvint når man skulle ut. Men hvordan gjør man det nå? Hvordan varmer man opp vannet på forskjellige steder? Trenger tips til alt mulig!! Virker som ungen får veldig vondt i magen av mme.. Bruker Nan Ha1.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bla deg litt lenger ned på siden her. Da finner du to gode tråder som begynner med "HOLDES OPPE...". Lykke til!

Skrevet

Jeg koker vann en gang om dagen og har flaskene med vann i kjøleskaoet, så varmer jeg det i mikro til hvert måltid før jeg blander ut med nan :)

Mi hadde og vondt i magen, tilsetter litt malt så var problemet løst og ungen ble en helt annen :)

Er jeg ute pleier jeg ha med meg en nan porsjonspakning, alltids ett sted hvor man kan få den varmet :)

Skrevet

Her brukte vi NAN til og begynne med, men fikk en veldig misfornøyd gutt. Bruker du NAN er det ikke lurt å tilsette malt, da det er malt i NAN. For mye malt kan også gi magevondt. Vi gikk over til HIPP ØCO 1 og har en mye mer fornøyd gutt. Den blir en del dyrere enn NAN, men det er det virkelig hvert:-)

Skrevet

Her var malt det eneste som hjalp, prøvde og Ha1 og colette uten hell.

Er vel egentlig bare og prøve seg frem å se hva som passer best for sitt barn :)

Skrevet

Vi tilsetter ogsaa malt i NAN, eneste som hjalp for lillegutt her i huset. Tilsetter vi ikke malt blir avföringen hans utrolig hard og det gjor vondt for han aa faa det ut

Skrevet

Vi bruker Hipp, og lille gull har aldri hatt noe problemer med magen i det hele tatt, så aldri brukt malt. Her i huset boikotter vi nestle, så har ikke brukt nan. Har innimellom brukt småfolk ferdigblandet, men da lukter det spy av gulpet, så prøver å unngå det merket. Det lukter ikke noe av Hipp. Vi koker opp vann i vannkoker og kjøler ned i kaldt vannbad før vi tilsetter pulver, så kjøler vi det videre ned i vannbad til det er drikkeklart :-) Anbefaler deg å kjøpe inn hjelpemidler som flaske sterilisator, pulver dispenser og termos, det gjør livet ditt mye lettere.

Lykke til da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...