Gå til innhold

Noen fra Torshov/Sagene her?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg trener på myrens...Verdens beste treningssenter spør du meg! Har til og med fått ny "gravid" treningsplan.

Trener du der ofte? Kanskje jeg har sett deg:) Jeg trener alltid før 16.00 og da er det nesten ikke en sjel der...Veldig deilig. Kommer du til å trene mye i graviditeten? Jeg merker jeg burde det, har fått litt vondt i ryggen allerde...

Men venter du i august eller før?

Hilsen meg:)

Annonse

Du burde spørre om en time med Miriam. Hun fortalte meg masse om trening som gravid og tok bort ting på treningsplanen min som ikke var bra. Hun sa det var viktig å passe på at pulsen ikke gikk over 160, for da ble pulsen til baby også høy. Ellers går det fint å trene. På spinning får man jo ganske høy puls. Jeg trener ikke så mye spinning lenger. Men hør med hun...

Hei Pink_mommy og gravid86

Trener ikke så mye, kanskje 1-2 ganger i uken nå om dagen, passer på å ikke få for høy puls. Jeg liker veldig godt spinning, pleier å gå på mandagene kl 20. Veldig bra time. Blir til at jeg trener på kveldstid ettersom jeg jobber på dagtid. Liker Myrens veldig godt. Det er stort, mange tilbud og bra ventilering. Hadde vært gøy til høsten å begynne på mor&barn timen som er på onsdagene kl 12...:)

Ellers da? Sliter dere med masse symptomer om dagen? Selv er jeg ikke kvalm, men brystene er såre og jeg kan begynne å tute av ingenting.. Er veldig heldig å ha en mann som er veldig snill og forståelsesfull:)

hei hege.

jeg pleide å være med på spinning mandag kl 20, kjempe time:) har ikke blitt noe trening på meg de siste 2 mnd for har vært så dårlig. Jeg har heldigvis hund som trenger mye mosjon, så får noe trim der da:)

Har fortsatt mue symptomer. kvalmen har blitt noe bedre, men kaster fortsatt opp daglig. har også ømme bryster, og hormonene koker:) jeg er glad,sint,gråter om hverandre, men kanskje vært noe mere stabil de siste 2 ukene. Synes kanskje murringen i underlive er noe mindre intens nå?

håper alt er bra med dere!

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...