Gå til innhold

OK, folkens. Kan de gi meg oppskrifta?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

No VIL eg ha jente! Har massevis av gutar frå før, og no gir eg meg altså ikkje før eg får jente! Korleis kan eit slikt bestillingsverk ordnast? Ingen sinte svar om at eg er fæl som ønsker meg jente, takk. Berre gode, effektive tips om kva ein kan gjere for å påvirke det heile. Please?

Fortsetter under...

Hei. Har aldri prøvd å lage jente selv da jeg mistet i sa 2 ganger, men på 3 forsøket greide vi d endelig, og d ble jente. Har lest i div råd her inne på bim, om hvordan en kan øke sjansen for å lage d ene kjønnet "mer" enn d andre, kankskje verdt å prøve!? D eneste som stemte for meg i etterkant var der d stod at man bør ha sex 4-5 dager før eggløsning.... Dette fordi jentecellene lever lenger. Og ha samleie i misjonærstillingen skal visst være et annet råd! D stemte også her hvert fall ;) Jeg spiste også sunt tiden før jeg ble gravid, hadde kanskje sex 1-2 ganger i uken... Så du må nesten bare prøve deg frem her tror jeg. Men som sagt er d mannen som bestemmer hvilket kjønn d blir! :)

Har vel ikke annet tips enn å ha sex - og så håpe på at det blir det dere ønsker. :)

Vi har ihvertfall ikke gjort noe spes for å få det ene eller det andre kjønnet.

Det har bare blitt annenhver av "seg selv". :))

Lykke til!!

Hehe...massevis, ja. Fire flotte gutar. Og dei følest ofte som "massevis". Her er ein del leiketraktorar og lego og blå joggedressar. Massevis, faktisk.

Det er vel urettferdig gjort mot den eventuelle guten som kjem- dersom ein gjer eit forsøk til i håp om å få til ei jente. Eg har på ein måte allereie vore der. Vi var egentlig ferdige etter nr tre, vi, men så var det denne jenta, da... Og vips hadde vi fire gutar...

Til deg som ville ha tips om gutteproduksjon (fy for eit fælt ord!), har eg ingen spesielle råd. Det har berre blitt sånn. Dersom teorien om at sjeldent samleie aukar sjansane for jente, skulle ein vel tru at det vart gut ved det motsatte. Men det har ikkje vore noko sånn "oa hela natten, oa hela dan" her, gitt... Ganske gjennomsnittlig, vil eg tru. Det er vel kanskje som vi sa til eldstemann då han var skuffa over at det ikkje vart veslesyster: Pappa har berre guttafrø. Og viss eg må skifte mann for å kunne få jente, ja, då får det berre vere. Men at det skal vere så umulig, då...

Annonse

Det finnes ikke noe oppskrift på dette her.Når du har 4 velskapte gutter,så burde du være takknemlig,synes jeg.Du får bare akseptere og leve med det.Det er kanskje ment at du bare skal ha gutter og ikke jenter.Synes ikke det er så mye vits å tenke på det med jenter..Tenk på alle som prøver i årevis og ikke får til et eneste barn.Synes du skal være takknemlig,jeg!!Fatter bare ikke tankegangen din!!

Hei HI.

Det kan bestilles i utlandet med assistert befruktning. Det er ulovelig i norge og i mange andre land, det koster flesk, men det er faktisk mulig hvis ønsket er sterkt og så sterkt at man selv mener det er etisk forsvarlig. Hah! Jeg er faktisk litt nyfiken på dette selv jeg, men tror ikke jeg kunne stått fram med det. Så jeg tviler på det blir aktuelt her. I utgangspunktet er jeg imot kjønnsseleksjon.

Man kan også bestille en pakke på nett som skal kunne øke sjangsen for det ene eller det andre kjønnet, men dette vet jeg ingenting om hvilke erfaringer som er blitt gjort. Du må jo holde oss oppdatert, for det er sikkert flere som ønsker det samme som deg etter flere barn med samme kjønn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...