Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #1 Skrevet 29. desember 2009 igår var jeg på fest for første gang siden fødsel.. drakk da 1 lite glass vodka med redbull,halvtglass vin,halvt glass sprite og bacardi + en boks cider.. sluttet å drikke i 10 tiden. å da såg jeg at jeg hadde fått mld av min mor, barnevakten... da hun skrev at jeg måtte komme å ligge der etter festen.. jenta var ikke grei å ha med å gjøre, pluttselig nektet flaske!! var litt bekymmret for å amme, men hun sa det gikk greit.. så ammet jenta mi halv 3 tiden.. så nå lurer jeg på om det har kunne tadd skade?? merker ikke noe forskjell på henne.. var også i normal tilstand selv da jeg ammet!
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #2 Skrevet 29. desember 2009 det var nok litt alkohol i melken din, men tviler vel på at babyen har tatt skade. må nok mere til. tenk på de i andre land som drikker et glass vin samtidig som de ammer. dette gjør de jo flere ganger. så trur nok du kan ta det med ro
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #3 Skrevet 29. desember 2009 ok. hadde liksom ikke annet valg der å da, kunne jo ikke gå uten mat å hun drakk bare av det ene brystet før hun sovnet.. så mye var det heller ikke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå