Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #1 Del Skrevet 29. desember 2009 Hei alle sammen! Jeg er 24 årig jente som studerer vernepleien 3 året på sørlandet. Jeg fant ut for noen dager siden at jeg var gravid.. Kjente at det var noe som hadde skjedd med kroppen da mensen ikke kom og jeg hadde diverse tegn på graviditet. Kjæresten min er glad for dette og jeg vet han kommer til å støtte meg hele veien. Mamma er også glad for dette store som har skjedd. Eneste jeg er redd for er hvordan pappa og broren min vil reagere.. Jeg og kjæresten min har bare vært sammen i en liten stund bare, og hadde egentlig ikke planlagt å få barn akkurat nå. Foreldrene mine har heller ikke møtt han enda.. Det jeg er så redd for er hvordan jeg skal si dette til Pappa og broren min? Jeg er nesten sikker på at de vil bli skuffet og sinte.. Og jeg kommer nok til å møte en ganske tøff konfrontasjon fra de.. Jeg er jo ferdig utdannet til våren og jeg føder nok ikke før til høsten, men jeg har jo ikke noen fast jobb enda og det vet jeg er noe faren min vil bli irritert på.. Er det noen her som har lignende erfaringer? Jeg merker denne frykten tar mye av gleden fra det å være gravid og jeg kjenner meg helt skrekkslagen.. Hvordan skal jeg si d? Jeg er ikke god til å takle kontrontasjoner og sinte angrep og faren og broren min er veldig strenge og brutale i alt de sier.. Takk på forhånd for svar.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141188317-hjelp/
Februargutten Skrevet 29. desember 2009 #2 Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg vil tro det lønner seg å ha en plan å legge frem. Om de forstår at du har tenkt gjennom valget ditt er det sikkert lettere for dem å svelge at det gikk litt fort Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141188317-hjelp/#findComment-141190592
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå