girl 78 Skrevet 29. desember 2009 #1 Skrevet 29. desember 2009 No vet jeg ikke om jeg orker mer... har prøvd i 1,5 år og fortsatt ingenting som skjer. Blir bare så veldig skuffet for vær gang. Klarer ikke å tenke på annet heller, det er sååå slitsomt. Fikk mensen på lillejulaften, det var den julegaven liksom... har siden det vært i dårlig humør, vet ikke om jeg klarer å komme meg ovenpå til neste eggløsning for å så bli skuffet igjen. Lei av å telle dager, lei av eggløsningstester og graviditetstester. Har lyst å slutte med alt..,men klarer ikke. Har hatt lenge pause fra denne siden, det gjør det bare vondt værre, men det er godt å få ut lit sinne og frustrasjon!! Flere og flere av minne venner har blitt gravide i det siste, jeg er selvfølgelig glad på deres vegne, men jeg merker jeg tar mer og mer avstand fra di. Alt blir bare så sårbart og jeg gråter i flere timer etter å vært sammen med dem. Er dette normalt eller begynner jeg å bli smågal?? Det må jo bli våres tur snart og.Noen som har noen tips på hva man kan gjøre får å få tankene over på noe annet? Fortsatt god jul og et riktig godt nyttår til dere alle!! Så krysser jeg fingrene for at alle blir gravide i løpe av 2010
Skaubinna Skrevet 29. desember 2009 #2 Skrevet 29. desember 2009 Herregud!! Innlegget ditt var som å lese i mitt eget hode!! Så nei du er ikke alene - jeg er den eneste i gjengen min som ikke har barn, og jeg føler masse stygge tanker når den ene etter den andre får det til. Vet at det er stygt og innerst inne er jeg jo glad på andres vegne, men når man har håpet og ventet og håpet og ventet så lenge, tror jeg det er en naturlig følelse og at det ikke bare kan være oss to som har det sånn :-) Heldigvis får man di :-) Jeg kan dessverre ikke gi deg noen tips til å ikke tenke så mye på det, for det er liksom det eneste "de andre" bruker for å komme med råd. Men hvordan skal man ikke tenke på det lurer nå jeg på....???!! Eneste må kanskje være at du stopper og telle dager og ha sex på de rette dagene, men heller har deg når du har lyst og begynner å gjøre andre ting som du liker å holde på med. Ta en liten prøve-pause med andre ord. Lykke til i alle fall!! Vi er 2 ;-)
girl 78 Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2009 Takk for gode ord:-) Vi får krysse fingrene for at det blir våres tur snart!!
Skaubinna Skrevet 29. desember 2009 #4 Skrevet 29. desember 2009 Heh......joa....man kan jo håpe så klart :-)
Blinkimom Skrevet 29. desember 2009 #5 Skrevet 29. desember 2009 Kan ikke gjøre annet enn å gi deg en stooor klem!! Det er virkelig ikke så lett å være prøvere når spiren lar vente så lenge på seg. Før vi fikk gutten vår prøvde vi i flere år... Da spiren endelig satt hadde vi egentlig sluttet å tenke på barn. Så det eneste rådet jeg kan gi deg er vel egentlig å ikke stresse. Denne gangen fikk jeg pergo med en gang jeg nevnte for gynekologen at vi ville prøve på en til Masse lykke til! Håper det er din tur snart!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå