Gå til innhold

Den eneste igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er HELT ny her inne, så hei alle dere :-)

Sett på disse sidene her inne en stund, men ikke klart å skrive noe selv - frem til nå. I min vennesirkel, er jeg den eneste igjen i gjengen som ikke har "fått det til". Har prøvd lenge, og hovmodig som jeg var, trodde jeg aldri at dette her skulle skje meg. Jeg har hatt en provosert abort i 1997, og da skjedde det på et knips. Det skal jeg tydeligvis betale for nå.....

Siden jeg er den eneste rundt meg som sliter, har jeg ikke noen å dele tanker og følelser rundt dette med. Håper det er noen her inne som lettere forstår hvordan det føles.

Jeg og min mann har prøvd lenge. Og ingenting har skjedd. Vi har startet prosessen med prøverør, men ønsker så klart å få det til naturlig....

Men, jeg lurer på en ting, er det noen her inne som sliter med lyst?

Altså lyst til....ja dere vet.... ;-)

Jeg har mistet lysten mer og mer siden jeg stanset på pillen, og vi har til og med lagt inn det vi oss i mellom kaller "parringsdager". Ikke hver måned, men i blant, for å ha oss på de rette dagene. Men jeg sliter veldig med lysten - for alt jeg tenker på, er at vi ikke får det til..

Flere som meg? Virker som dere andre her inne koser dere fælt, og jeg misunner dere lysten....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Skjønner hva du snakker om! Etter vi begynte å prøve så gikk lysten veldig ned for min del, tror ikke mannen merket noe forskjell... Ble for mye "plikt" over det hele og jeg klarte ikke kose meg mer. Ble nok litt krangling og frustrasjon til tider, men vi kom oss gjennom det på et vis.

Vi har prøvd i 2.5år nå, og jeg må innrømme at det er ikke før nå de siste mndr jeg har klart å nyte det igjen.

Er ikke sånn krise om vi ikke har sex på de "rette" dagene og sånn lenger. Blitt lei av det. Prøver å slappe av og kose meg og ha sex når vi har lyst. Ikke når vi bør. Er ikke alltid like lett å ikke telle dager og sånt, for det ligger jo i bakhodet... Men jeg har ikke sex lenger fordi jeg må. Vil jeg ikke så vil jeg ikke. En mnd fra eller til spiller ingen rolle lenger. Og det sies jo at det er viktig å slappe av og ikke stresse med det. Lettere sagt enn gjort. ;)

Men vi har det bedre nå enn noen gang. Komt nærmere hverandre

i denne kampen som jeg en stund trodde skulle splitte oss.

Skrevet

Hei!

Vi har prøvd i 3 år og er i gang med prøverør nå. Hvis du går inn på forumene "assistert befruktning" og "slitere" her inne på bim, så ser du at vi er fler i samme situasjon. Det hjelper veldig å finne støtte hos andre som vet akkurat hvordan man har det:)

Lysten har blitt mindre og mindre for hver måned vi har prøvd, og til slutt ble det omtrent bare "tvangssex" på de riktige dagene. Jeg synes egentlig at det er litt deilig å være i gang med prøverør, slik at vi slipper å måtte ha oss på bestemte dager. Det er nesten uvant å skulle ha sex igjen fordi vi har lyst og ikke fordi vi må:P

Masse lykke til framover, jeg håper at du snart blir gravid!:)

Skrevet

Tusen takk for svar fra dere:-)

Så rart å kunne snakke med andre som skjønner hva jeg mener, og at ordet pliktsex ikke er et fremmedord.....DIGG!

dreamer - jeg leste litt i bloggen din, og syns du er kjempeflink! Stå på!

Du er så flink til å være positiv også, det imponerer meg.

Vi også har gitt oss mer og mer med denne parringen (sex kun for utløsningens skyld, ingen lyst i bildet) på de rette dagene. Ødela nesten alt for oss. Så det har bedret seg mer og mer, og vi, akkurat som en annen skrev, har fått et enda tettere bånd oss i mellom og selv om lysten ikke er der den var, har jeg nå sex når jeg har lyst (og en gang i blant når jeg bør).

Så masse lykke til dere også, og så skal jeg følge deg dreamer nå i prayperioden din!!

Tvi TVI

Skrevet

Ja det er kjempedeilig å snakke med andre som går igjennom akkurat det samme!

Tusen takk! Så koselig å høre:)

Har dere fått noen dato for når dere skal i gang med prøverør?

Så fint at dere har det bedre nå! Jeg tror at man får et utrolig sterkt forhold hvis man klarer å jobbe seg gjennom alle utfordringene som oppstår når man sliter med å få barn. Kanskje det gjør oss til ekstra gode foreldre;)

Skrevet

Ikke fått noen dato, men fått det første brevet fra riksen om at de har mottatt søknaden vår og så er det denne behandlingstiden på 2-3 uker før vi får svar på om vi godkjennes. Tenk om vi ikke blir godkjente!!!!!!! :-O

Men enig med deg i at om man ikke blir en bedre forelder, så blir man uten tvil en mer forberedt en. Lover at jeg ikke skal klage over våkenetter dersom det skjer:-)

Er formen din laber i dag også? Tenker på sprayen etc.

Skrevet

Så spennende! Dere blir sikkert godkjente! Den som henviste dere hadde helt sikkert sagt ifra hvis det var fare for at dere ikke skulle bli det;) Vet du hvor lang ventetiden på riksen er? Jeg tilhører ullevål..

Ja vi har hatt god tid til å forberede oss, hehe. Jeg skal heller ikke klage over kvalme, strekkmerker, våkennetter osv! Jeg håper bare så innmari at jeg får oppleve det:)

Formen min er faktisk bedre i dag. Jeg har ikke hatt hodepine, bare vært veldig trøtt. Håper at det fortsetter sånn:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...