Gå til innhold

"rar" urinlukt (?!)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer litt på en sak. Tok medisinsk abort 27.11, men jeg har ikke fått TR etter dette.. Sist jeg var gravid fikk jeg tidlig en forferdelig ekkel urinlukt. Før jeg viste at jeg var gravid, trodde jeg muligens det var en urinveisinfeksjon, i og med jeg har vært mye plaget av dette. MEN det var ikke det, hadde heller ingen andre plager enn at det luktet rart. Det skyldtes heller ikke lite væske, siden jeg drakk mye vann hele dagen..

Det jeg prøver å si er at jeg er litt redd for at jeg muligens er gravid igjen, i og med det var lukten på urinen jeg FØRST reagerte på sist..

Noen andre som har opplevd dette i begynnelsen av svangerskapet??:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det være en type skjedekatarr eller noe lignende?? Har du symptomer på uvi? eller er det bare lukt??

Hvis det ikke går over - kan det være en infeksjon av noe slag, da ville jeg ha kontaktet legen.

Har selv erfart at jeg har fått en slags "lukt" når jeg blir gravid - er selv plaget med kronisk uvi - men er ganske sikker på at det ikke er det, men noe annet. Har ikke snakket med lege om det (hadde glemt det, inntil jeg så innlegget ditt) - men tenker jeg skal ta det opp neste gang jeg skal dit. Kan jo være en sammenheng med at jeg har mistet de tt-tre siste gangene i 2009.

Noen andre som har opplevd dette eller noe lignende??

Skrevet

Jeg sliter selv med urinveis infeksjon.

Går på tabletter for dette annenhver måned ca.

Har i det siste syntes at det lukter slik av urinen at jeg har testet for infeksjon en del ganger.Men hver gang har det ikke vært noe.

Jeg har sluttet med p-piller så vi prøver jo på nr 2.

Kanskje det kan være tegn på at jeg er gravid.

Legen min har bare sagt at jeg skal ta urinveisinfeksjons test litt ofte for å følge med det..

Hmmmmmmmmm.

Bare syntes jeg måtte svare for dette har jeg

lurt på hva kan være også!

Skrevet

Takker for raskt svar :)

Jeg er sikker på at det ikke er uvi, siden jeg har hatt dette så mange ganger så VET jeg når jeg har det. For da gjør det vondt når jeg tisser og jeg må tisse hele tiden også kommer det jo bare noen dråper. Men lukten kan vel likne litt..

Synes bare det er litt merkelig, og når jeg kjente samme lukten igjen for 1ukes tid siden var det det første jeg tenkte på.. Men jeg får vel bare vente litt til og se, før jeg evt tar en test..

Og til dere som også (beklageligvis) sliter med gjentatte uvi, Tranebær tabletter er geniale. De som man får i kappsler, har reddet meg utallige ganger. Prøv å se om det kan hjelpe for dere, er verd et forsøk. Istedenfor å drikke den grusomme tranebæsrjuicen fysj :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...