xwoman Skrevet 29. desember 2009 #1 Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg var i går 6+5 på vei med min lille spire. Jeg har vært innlagt i 2 uker på grunn av overstimulering. Det var kjekt å komme hjem til jul og tenke på det lille som vokste i magen. I går snudde dessverre gleden til fortvilelse. Jeg voknet opp med en kraftig blødning og jeg fikk komme opp på sykehuset for en Hcg-blodprøve og UL. Jeg blødde enda mer på sykehuset og klumper kom ut. Jeg hadde også skikkelige mens-smerter. På UL kunne legen se at begge eggene hadde festet seg da det var to fosterposer der. Men det var også mye gørr som hun sa. Det var vanskelig å se. HUn så at hjertet dunket i den ene fosterposen, men fosteret ble målt til 5 mm og legen mente det burde være 9 mm. Så hun fryktet at det kunne være noe gale der. Vet ikke hva jeg skal tenke å tro. Blør jeg pga at dene ene fosterposen "slipper taket", eller blør jeg fordi alt går til helv.......? Jeg blør nesten ikke i dag da, og kvalmen er der fremdeles. HCG min var i går på 45151. Men skal få målt den i morgen også. Lurer på om det er noen der ute som har vært igjennom eller har hørt om det jeg opplever. Jeg trenger sårt noen med erfaring da legen ikke kunne si noe.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141187721-65-og-kraftig-bl%C3%B8dningh%C3%A5per-noen-kan-svare/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 29. desember 2009 #2 Del Skrevet 29. desember 2009 hei kjære deg...skjønner fortvilelsen din.. minopplevelse er maaange år siden men jeg husker godt da jeg skulle ha min første som ble til på naturlig måte(sånn for ordens skyld) jeg var helt i begynnelsen av svanger skapet da jeg begynet å FOSSBLØ og store klumper kom ut... kom til ul der den lille sitt hjerte slo som bare det:)))) ble konkludert med at det var en tvilling som ikke overlevde...tom fostersekk..jeg blødde i tillegg en god del de første 3 mnd...kanksje en mager trøst men når de har sett ett hjerte dunke så skulle man jo tro at det gikk fint med ihvertfall ett av eggene dine:) håper ihvertfall det:))) bare noen trøstens ord fra meg;)krysser fingrene for deg! klemmepå Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141187721-65-og-kraftig-bl%C3%B8dningh%C3%A5per-noen-kan-svare/#findComment-141188335 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå