_Løvemamma_ Skrevet 29. desember 2009 #1 Skrevet 29. desember 2009 Jeg har målt og funnet ut at jeg nå trenger bh str 80 H (!!) Men jeg finner ingen amme bher i denne str. Noen som vet hvor de har så store størrelser? Som helst ikke koster mange hundre kr stykket, da jenta mi har det med å søle noe voldsomt med maten, så jeg bør ha ganske mange bher...
Nory Skrevet 29. desember 2009 #2 Skrevet 29. desember 2009 Triumph har noen store og veldig elastiske bh,er. Har selv en i 85EE. Den sitter kjempegodt og er myk i stoffet.
Mummimamma 09+12 Skrevet 29. desember 2009 #3 Skrevet 29. desember 2009 Ammehjelpen? koster litt men sikkert gode og uten spiler.
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 29. desember 2009 #4 Skrevet 29. desember 2009 Jeg har hatt samme problemet. Måtte ha 80J i de fleste BH-typer, men vanskelig å få tak i. På Change har de noen som går opp til J-cup, men de er dyre. Jeg har endt opp med Triumph sine uten spiler. De går kun opp til EE-cup, men de er veldig elastiske så de passer. Cupene blir større med større omkrets, så 85EE passet meg best. De er ganske rimelige og holder seg fint vask etter vask. Fås kjøpt på bl.a. Cubus/Lindex, men vil du ha i sort må du kjøpe på nettet. Når det gjelder bh'er med god støtte, har jeg funnet ut at det er umulig med amme-bh'er fordi de da blir for stramme. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå