:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 29. desember 2009 #2 Skrevet 29. desember 2009 det passer perfekt! vi har alltid det. kalkun uten fløtegratinertepoteter er nedtur
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #3 Skrevet 29. desember 2009 Passer bra. Kokte poteter derimot.. Usj!
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #4 Skrevet 29. desember 2009 Vi har kokte poteter til kalkunen vi, og rosenkål, en deilig hjemmelaget waldorfsalat og mammas nyyydelig saus.. *vann i munnen* Hos svigermor er det ris og chips, Toro saus, vanlig salat med kinakål(!), noe hun kaller waldorf som hverken ser ut, smaker eller lukter waldorf og en tøøøørr kalkun.. Men har lært meg å sette pris på den måten hun lager den på også da, men hadde blitt nedtur å spist der på nyttårsaften, det er greit som vanlig søndagsmiddag liksom.. Fkøtegratinerte poteter til synes jeg høres litt for "tungt" og mektig ut til det lyse og lette kalkunkjøttet, men hver sin smak!
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #5 Skrevet 29. desember 2009 Chips til kalkun...... Det må være å dra ned standarden et hakk på nyttårsaften. Kinakål også for den del....
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #6 Skrevet 29. desember 2009 Jeg blir veldig skuffet om jeg får kokte poteter til kalkun. Ris, fløtepoteter eller hasselback er best. Og jeg er langt over gjennomsnittet god til å lage mat.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #7 Skrevet 29. desember 2009 Hehe..nettopp.. Men svigermor er håpløs på kjøkkenet, uansett hva hun lager.. Hun overkoker til og med ferdigposer med grønnsaker.. Eneste hun sksperimenterer med er å blande forskjellige poser Torosaus.. Men hun er søt da, og verdens snilleste..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå