Gå til innhold

Alkoholfri champagne eller musserende vin.. Finnes det og er det noe godt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du et tips å komme med for noe å skåle med kl 24 på nyttårs-aften for en stakkars høygravid dame.. (om jeg er våken så lenge, da..hehe)

Fortsetter under...

Skrevet

I fjor drakk jeg Koppang alkoholfrie pære-cider. Er i slike 0,7 l flasker formet som champaje flaske. Syns den er god, jeg

Skrevet

Schloss Bosenburg Mousseux...... Det er en alkoholfri musserende vin som passer bra på nyttårsaften;)

Skrevet

Takk for tips, skal sjekke det ut. :)

Skrevet

Den pærecideren uten alkohol smaker jo bare brus, syns litt av poenget er borte da jeg. Har så lyst på noe som smaker vin! Hvit, rød, musserende, hva som helst! Flere forslag? Jeg liker veldig tørre viner, men utvalget av alkoholfrie er vel ikke noe å hoppe i taket av.

Skrevet

Det er desverre ikke mye der ute som smaker så veldig godt i de alkoholfrie vinene. Men den som er nevnt over syns jeg er ok:)

Men vil gjerne anbefale en veldig god alkoholfri øl også, Erdinger Weissebier. Den smaker akkurat som den vanlige Weissbieren (iallefall nesten;)

Selges på Meny bla.

Annonse

Skrevet

Jeg vet ikke om noen brukbare musserende viner, men jeg spurte på polet etter et alkoholfritt alternativ til hvit vin for ei stund siden. Da fikk jeg St. regis Chardonnay, den syntes jeg var god (i hvertfall i forhold til forventningene). Den smaker litt vin, ikke bare saft som mange andre alkoholfrie viner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...