Gå til innhold

Har dere prøvd bølgetang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nett fått vite at dette finnes, og jeg syntes det blir så fine bølger i håret. Har ikke kjøpt selv ennå.

Kan dere anbefale meg en?

Skrevet

Jeg har prøvd det, men gjorde det ikke selv. Jeg var hos frisør og fikk ordnet håret med bølgetang, og det ble HELT fantastisk! Men kan desverre ikke anbefale tang, siden jeg ikke gjorde det selv :) Kanskje det er noen frisører her inne? Ble litt nysgjerrig selv :)

Skrevet

Kan dessverre ikke anbefale en tang........men må bare si at dattera mi hadde brukt bølgetang da hun kom hit i går, og det var kjempefint, skulle gjerne hatt en selv :)

Skrevet

Den har jeg...funker bra...skulle bare ønske det var litt større bølger, men er helt grei!!

Skrevet

Tar det lang tid å lage bølger? Omtrent like lang tid som å få rettet håret?

Skrevet

Jeg har en som heter ceramic curlstyler, og håret blir virkelig vakkert når jeg bruker den. Ser ut som en engel, hehe.....Krever litt øvelse, fort gjort å få for markante bølger i begynnelsen, men når man får teken på det så går det nesten like kjapt som å rette ut håret. :o)

Skrevet

IKKE kjøp OBH nordica, den har jeg og funker skikkelig dårlig. Venninna mi kjøpte sin på frisørsalong i Sverige og den er knall bra, så ble så skuffet over den jeg fikk til jul. Fint på datra mi på 4, men ikke på voksne desverre.

Skrevet

Åh så synd. Da får jeg se etter en annen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...