b77h Skrevet 29. desember 2009 #1 Skrevet 29. desember 2009 Nå er det lenge siden jeg har vært inne på disse sidene. Men fikk lyst å sende en god jul-hilsen til dere - med ønske om et godt nytt år! For meg har denne julen vært en helt annen enn i fjor. Da hadde vi noen uker før mistet i 6 uke. Det var vårt første ivf forsøk og første positive graviditet etter ca 3 års prøving. Det var en tung jul, og vi var veldig triste. Jeg så mørkt på det hele. Men i løpet av våren ble vi klare for et nytt forsøk, og i mai ble det satt inn to egg. Det ble positiv test, og det har vært en nervepirrende tid etterpå. Gikk lang tid før jeg klarte å slappe helt av og tro på at dette skulle gå bra. Men nå er jeg altså gravid i uke 36 med en liten jente som sparker i magen. Så kontrastene fra julen i fjor er store, og viser meg bare at mye kan skje på et år. Jeg håper mange flere her inne kan få oppleve det samme i 2010 og at dere finner mot til å fortsette - lykke til!
håpefull *er mamma* Skrevet 29. desember 2009 #2 Skrevet 29. desember 2009 Tusen takk for hyggelig innlegg;-) Det varmer gått, ihvertfall for meg, som for tiden ser ganske mørkt på det å klare å bli gravid.
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 29. desember 2009 #3 Skrevet 29. desember 2009 Jeg må også si tusen takk for et koselig innlegg! Troen på at dette kan gå stiger for hver solskinnshistorie jeg leser. Gratulerer så mye med den lille jenta i magen, nå er du endelig mamma snart!
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 29. desember 2009 #4 Skrevet 29. desember 2009 jeg husker nicket ditt godt jeg;) men herregud..36 uker??!! hehehe..tiden flyr kan man si...føler du nettopp "forsvant" fra dette forumet jeg:)) kjekt å "se" deg ihvertfall:))) lykke til videre:))
b77h Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 7. januar 2010 Hei igjen :-) Ja, tiden går fort! Nå er det i uke 37, og plutselig er liksom en fødsel rett rundt hjørnet. Og det er en merkelig følelse når en liksom nesten hadde gitt opp å skulle få oppleve dette. Og når jeg av og til er innom og leser på forumet her så husker jeg godt hvordan prøvefasen var, og alt man skulle sette seg inn i. Og gå gjennom ikke minst. Takk for lykkeønskninger, jeg er veldig takknemlig for å få lov til å oppleve dette. Og sender masse lykkeønskninger til dere andre og håper dere får oppleve spark i magen i løpet av 2010 ;-)
Lie79*har blitt mamma* Skrevet 7. januar 2010 #6 Skrevet 7. januar 2010 Jeg husker deg fra tiden her inne:o) Godt å høre at alt står bra til og at fødselen nærmer seg. Har et vennepar som fikk sønnen sin i går, 3 uker før termin og alt står bra til. Ønsker deg lykke til:o)
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 8. januar 2010 #7 Skrevet 8. januar 2010 Hei Jeg husker deg, lurer på om ikke vi hadde forsøk på samme tid, det var sikkert da du mistet :-( Men så godt å lese at du er blitt gravid igjen og snart skal møte lillejenta di :-) Jeg fikk tvillinger, en gutt og ei jente som idag er 7 måneder, så ja mye skjer på et år, livet er snudd på hodet !! Lykke til med fødsel og spebarnstid !!!
Håpefull38 Skrevet 10. januar 2010 #8 Skrevet 10. januar 2010 Gratulerer!!!! Så det er så lenge siden du var her inne sist! Tida går rasende fort! Lykke til videre!
Pia76.. Skrevet 10. januar 2010 #9 Skrevet 10. januar 2010 Takk for att du delte din historie med oss. Sånne innlegg gir meg håp. Håp om att jeg også skal greie dette. Masse lykke til i fremtiden:=))))))
frk bulle Skrevet 10. januar 2010 #10 Skrevet 10. januar 2010 Takk for motiverende innlegg! Vet ikke om du husker meg, men jeg husker deg godt for mange gode kostholdstips og ellers innspirerende innlegg! Vi har hatt en lang pause nå, siden siste offentlige forsøk gikk i dass i sommer..etter 4 forsøk på ett års tid var vi veldig slitne, spesielt min kjære syns at dette er tunge tak. Men håper å få han med på nye runder dette året,gjerne Danmark siden de har litt andre muligheter der.. Lykke til videre med svangerskap og fødsel, håper å følge etter i løpet av 2010.. Klem,
b77h Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #11 Skrevet 12. januar 2010 Hei igjen joda, jeg husker dere godt! Og kjekt å høre fra dere igjen :-) Var litt mer "personlig" inne på dette forumet enn det er på mange av de andre. Sikkert fordi vi alle går gjennom samme tøffe tak - noen flere runder enn andre. Beundrer dere som har vært gjennom mange forsøk, for det er ingen spøk. Høres lurt ut med en god pause og litt fokus på andre ting innimellom - og håper dere finner motivasjonen til å prøve igjen. Hørte foresten om noen på jobben min som hadde vært gjennom 7 forsøk (ink fryseforsøk) før de plutselig ble gravide helt på egenhånd :-) Jeg visste ikke de også hadde vært gjennom prøverør, men når man begynner å snakke med folk så er det ganske mange rundt forbi. Takk og pris for at det finnes hjelp og muligheter. Igjen lykke til til dere alle - håper dette året bringer med seg mange graviditeter :-) klem
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 13. januar 2010 #12 Skrevet 13. januar 2010 Hei igjen. Koselig innlegg..Solskinnshistorier er alltid kjekke aa hoere ;-) Godt aa se at alt ble verdt det til slutt for dere ;-) Lykke til videre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå