goia Skrevet 29. desember 2009 #1 Skrevet 29. desember 2009 Hei, jeg lurer på om noen av dere har erfaringer med at et partnerbytte kan gi større sjanse for å bli gravid, og ikke miste? Jeg hadde 3 aborter med forrige partner, og ble ikke lett gravid med han. Nå har jeg ny partner og han vil veldig gjerne ha barn, så jeg håper at sjansene er bedre nå. På utredning av meg ble det ikke funnet noe galt, så det neste hadde vært kromosomtesting av meg og eksen min. Men kanskje det klaffer bedre med min nye kjærest. Noen som har erfart dette eller hørt om andre som har opplevd dette?
lindynatt Skrevet 6. januar 2010 #2 Skrevet 6. januar 2010 Dette er ren synsing.. Men det kunne jo være du og exen ikke hadde gode kromosomer.. at abortene ble forårsaket av kromosomfeil. og at derfor er den nye en bedre match.. Men reeen spekulering.. hvis man ikke fant noe hos deg, kan feilen ha vært hos han.. Prøv og se..hvis du klarer å bli gravid uten hjelp, prøv. Det er sikkert ufattelig tungt å miste, men med ny partner må man jo håpe at naturen kanskje er vel, greiere..
Frk Marge Skrevet 11. januar 2010 #3 Skrevet 11. januar 2010 vet ikke noe vitenskapelig... men ang om man passer sammen, så er det jo mulig at den nye mannen din har bedre sædkvalitet enn den forrige fx, det kan jo definitvt spille inn jeg ble lett gravid med min ex, spiren satt på pp1 ogg pp5. med min nåværende som ønsker seg inderlig barn ser det desverre ikke ut til å være like enkelt så jeg har litt motsatt problem som deg. har et familiemedlem som var gift i mange år uten at de fikk barn. de ble skillt og hun fikk 2 barn nesten med en gang med sin nye samboer. han fikk også et barn med ny samboer, men fikk beskjed om at det var et lite under at de hadde fått det til (tydeligvis han som var problemet da :S) så det kan jo være stor forskjell på hvor lett vi kan bli gravide med ulike menn ja er ikke bare oss det henger på for å si det sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå