Luna har født. Skrevet 29. desember 2009 #1 Skrevet 29. desember 2009 Hehe. Noe morro må en jo få ut av denne prøveperioden. Selv har jeg murringer og stikkinger nå, men det har tidligere vist seg å ikke bety svangerskap..Nå leter jeg etter ømme bryster.....men det finner jeg ikke:) Flere jegere??
Luna har født. Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #2 Skrevet 29. desember 2009 SYMPTOM::::hvordan kunne jeg overse den...
tregosten Skrevet 29. desember 2009 #3 Skrevet 29. desember 2009 Hei du moroklumpen! :-)) Jegere er vi vel alle sammen her, enten vi vil innrømme det eller ikke. Jeg innrømmer det ikke!! ;-) Om du leter i den øverste skuffen til høyre så tror jeg du finner et par sprengte pupper..he he.
Sesilia Skrevet 29. desember 2009 #4 Skrevet 29. desember 2009 En her! Forige måned hadde jeg superømme pupper hele den siste uka før mensen, denne gangen kjenner jeg ingenting... Kjenner stikking nede i magen, men for alt jeg vet kan det være en variant av pms Leter også etter kvalme! Sist ble jeg veldig kvalm veldig fort, hadde også veldig ømme pupper veldig fort, men tror dessverre det var etter IKM... Men jeg husker at jeg hadde pms-aktige mensmurringer i magen, så ubehaget der nede kan slå begge veier:P Konklusjon: jeg er helt på viddene! Får vente på mensen til lørdag
Luna har født. Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 29. desember 2009 Hehe... Så bra!! Da ses vi ute på viddene Kunne fort blitt ensont der, men nå er vi jo flere
Luna har født. Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 29. desember 2009 Jeg slurver fælt når jeg skriver...men regner med at de fleste ser dette... Jeg må få med at disse murringene kommer og går da....kan gå mange timer uten at jeg kjenner noe som helst... Nå lurer jeg bare på når jeg har IKM....lørdag eller neste onsdag liksom....? hehe Håpe håpe på onde pupper, kvalme, svimmelhet og alt det der!!!
Sesilia Skrevet 29. desember 2009 #7 Skrevet 29. desember 2009 Jeg jakter videre - lett ømme pupper er på plass! *krysser fingrer og tær og alt jeg har!!!*
Sesilia Skrevet 29. desember 2009 #8 Skrevet 29. desember 2009 Men er det vanlig for deg å ha slike murringer før mensen? Mine murringer kan iriterende nok være begge deler - og kommer og går som dine gjør Håper vi får baby til høsten! Lykke til med testing Du kan jo kanskje begynne å teste lørdag? Hvis du er blant dem som tester mange ganger? Jeg begynner nyttårsaften! IKM lør!
tregosten Skrevet 29. desember 2009 #9 Skrevet 29. desember 2009 Tenk om vi hadde vært like flink til å jakte på vilt.. Ikke en flue på 5km avstand hadde komt seg umerket forbi oss. :-0 Ser penger i det her ja...! :-)))
Sesilia Skrevet 30. desember 2009 #10 Skrevet 30. desember 2009 Hehehe - nettopp! Kanskje vi burde starte et jaktlag!
78girl Skrevet 30. desember 2009 #11 Skrevet 30. desember 2009 Jeg jakter og jakter... Denne gangen har det vært annerledes...hmm. Ikke ømme bryster, i motsetning til når jeg får mensen...de er ømme en hel uke før! Har noe rare "murring"lignende saker...kan jo være TR som er på vei, da?? :-/ Har IKM om 2 dager, og var litt rosa på papiret i dag...kan det være et tegn, tro???
Luna har født. Skrevet 31. desember 2009 Forfatter #12 Skrevet 31. desember 2009 Hei igjen alle sammen. Jeg sitter fremdeles med litt murring nå før ikm, dette er ikke vanlig for meg, men jeg har hatt det slik hver mnd etter at jeg tok ut spiralen... Derfor tar jeg vel ikke dette som et godt tegn.. Ellers har jeg litt hodepine i går og i dag...men det betyr ikke nødvendigvis noe det heller..hehe. Og om jeg kjenner litt etter føler jeg meg litt...ja hva skal jeg si..ikke helt i slag... men men.. Ja Sesilia jeg er nok av den typen som tester mye, men nå har jeg ingen i hus og har planer om å ikke teste før iallefall neste onsdag.... Men da har vel TR kommet kjenner jeg henne rett. Uten invitasjon!! Hehe, kjekt at det er flere som meg. Lykke til alle sammen. Ble det test i dag Sesilia??
trixieee Skrevet 1. januar 2010 #13 Skrevet 1. januar 2010 hei hei Her er også jaktsesongen startet for fult! IKM 3 eller 4 januar Har hatt mensenmurringer og vondt i korsryggen i flere dager nå. . Sist gang jeg var gravid var det helt likt- Mensenmurringer kom en uke før IKM, men jeg trudde det var tanta som kom fortidlig, men der tok jeg feil. Hvertfall, jeg krysser ATL for at dette er et godt tegn!!!!! Jeg tok en EL test i går og det kom opp to streker, men en litt svakere. I dag tok jeg en til og da ble streken enda mer tydelig. I morgen skal jeg kjøpe en g - test.
Gjest Skrevet 1. januar 2010 #14 Skrevet 1. januar 2010 Hei alle sammen!: ) Er en stund siden jeg har vært her inne nå, men nå fant jeg ut at jeg måtte ta turen innom igjen, for å få noen lure svar;p Jeg hadde IKM 25.desember og har hatt mensmurringer hver dag siden, men mensen har jeg enda ikke sett noe til... testet negativt i forrigårs. En gang tidligere da mensen var forsinket så tok jeg en test, og da kom mensen allerede dagen etter (sikkert psyken som spilte inn:.. men denne gang virker det annerledes.. Mensmurringene er ikke konstante, de kan komme og gå, men enda er det ikke noe rosa eller rødt å se.. nå er jeg 7 dager IKM.. så lurer på om det kaaaan være at jeg er gravid? Hva tror dere?? Mensen har brukt å vært regelmessig, og det siste halvåret har den brukt å komme etter 21-24 dager etter sist mens... men nå er jeg jo på dag 28... sikkert bare falske forhåpninger, men man kan jo ikke la være å håpe heller..;p Ellers har jeg ikke noe tegn til ømme pupper, men er slapp, trett, småkvalm innimellom og så føles bare kroppen rar og annerledes - kan ikke forklare det noe bedre:p PS: når kan jeg teste igjen neste gang? Og hvor tidlig kan man/har dere testet positivt?: ) nyttårsklem fra meg :-D
Sesilia Skrevet 1. januar 2010 #15 Skrevet 1. januar 2010 Jeg tror du er gravid! Test om et par dager på morgenen!
trixieee Skrevet 2. januar 2010 #16 Skrevet 2. januar 2010 Hei igjen I dag tok jeg en EL-test og den ble litt mer tydelig enn de to tidligere.... Og siste, men ikke minst tok jeg en CB+ og den ble svaakt pos. innen fristen !!! MEN IKM er ikke før 3 eller 4 januar! Hva tror dere da? Tør ikke å håpe for mye... Mange klemmer fra
Sesilia Skrevet 2. januar 2010 #17 Skrevet 2. januar 2010 Jeg tror du er gravid! Test igjen om et par dager! Oppdatering om meg: fremdeles ingen mens! Så nå venter jeg i grufull spening...
trixieee Skrevet 2. januar 2010 #18 Skrevet 2. januar 2010 *Håpe, håpe* <3 Det spørs vel om jeg klarer å vente et par dager he he.. Selv om jeg vet det er det beste! Så spennede da, Sesillia! Hvor lenge klare du å vente før du tar en test ?
tregosten Skrevet 3. januar 2010 #19 Skrevet 3. januar 2010 Åh my God! Noe mystisk skjedde inatt... Jeg la meg med i går kveld med ullsokker på og når jeg våknet så hadde jeg de ikke på.. Symptom. Og ikke nok med det... De 2-3 siste dagene har jeg hatt et hull i den ene ullsokken. Ikke konstant, men sånn av og på.. Vet hva dere tenker.. Hun bare MÅ være gravid! :-D Tok en test igjen, fortsatt negativ, men etter disse symptomene så tror jeg ikke noe på det. :-D I`m kokko!!
Sjokolademonsteret Skrevet 3. januar 2010 #20 Skrevet 3. januar 2010 Tregosten: Hehehe....hvis du passer på å kikke på testen 3-4 timer etter at du har kastet den i søppelet så kan det jo være den har ombestemt seg. Og VIPS! Gratulerer, da er du gravid
tregosten Skrevet 3. januar 2010 #21 Skrevet 3. januar 2010 Ja og visst den ikke har ombestemt seg da så skal jeg alltids finne noe å dyppe den i så den blir positiv.
Sesilia Skrevet 3. januar 2010 #22 Skrevet 3. januar 2010 Hehe, jeg er egentlig ikke noe flink til å vente, men jeg er lei av negative tester, så derfor har jeg betsemt meg til å vente til den andre dagen etter at mensen skulle komt... Men testa nyttårsaften også, da Den var negativ... Venting er en langsommelig prøve! ;D
tregosten Skrevet 3. januar 2010 #23 Skrevet 3. januar 2010 Ja skikkelig drit å vente altså! Nå tør jeg ikke gå på apoteket mer. De må jo tro noe feiler meg.. Så neste gang blir det å bestille på nettet. Er nok billigere også.
Lotte&Babyspiren Skrevet 3. januar 2010 #24 Skrevet 3. januar 2010 La oss håpe at det klaffer med alle denne mnd:) Mine symptomer er: Litt ømme pupper, stikninger, nyser, tørr hud, hodepine og veldig rolig/trett...og som de fleste mnd med prøving så kan det være PMS. IKM om fire dager..tester i morgen tidlig..
78girl Skrevet 4. januar 2010 #25 Skrevet 4. januar 2010 Nytt symptom...! :-O Har på en måte "dunking" i magen...eller ikke magen, men noen cm nedenfor navelen. Ikke dunke-dunking men akkurat som pulsen min dunker der istedenfor f.eks halsen... Også kjennes det litt "tungt" om noen skjønner hva jeg mener... ..men negativ test senest i går...og den miniblødningen 1 dag før IKM BURDE være nok til at jeg gir meg for denne gang og ser frem til neste pp.. :-O himmel.. ;-) ..men gratulerer til alle dere som hadde EKTE symptomer denne gangen.. :-D :-D :-D :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå