MiraculixGRAVID Skrevet 29. desember 2009 #1 Skrevet 29. desember 2009 Har kjøpt de billigste stripsene, da jeg har så lange sykluser (og mest sannsynlig ikke har el) for å ha nok tester. Noen som har erfaring med de, er de pålitelige?
Vegaspia Skrevet 29. desember 2009 #2 Skrevet 29. desember 2009 jeg har BARE positive opplevelser med disse, jeg har kun kjøpt disse, med noe speing på av andre når jeg ikke har hatt de fra billig-tester.
MiraculixGRAVID Skrevet 30. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. desember 2009 Ok, det er bra :-) Jeg fikk de idag, og måtte jo bare prøve for moro skyld jeg da, litt teit sånn... Reagerte litt på at begge strekene var så tydelige.. Riktignok var jo den ene streken litt svakere enn teststreken, men det var jo ikke mye om å gjøre. Skal de være så tilnærmet like hverandre altså..? Skal jo ikke ha tr før søndag 3.1 jeg da, så rart om jeg skulle hatt el 5 dg før tr.. ;-) Blir strekene sterkere og sterkere, eller er det vanlig å score ganske høyt på lh hormonet hele syklusen, men at det topper seg når man faktisk har el? Litt ny på testinga, så må bare høre :-)
Vegaspia Skrevet 2. januar 2010 #4 Skrevet 2. januar 2010 ja det var jo rart da, men jeg har hørt at noen tester om de er gravide med el tester.. kan det hende du er gravid ? Synes det er rart ja at du fikk pos el så tett opp til ikm. Jeg har også hørt at på billigtestene så er strekene omvendt: Graviditets kontrollstreken er sterk og "omduergravidstreken" er svak El testen er det omvendt, kontrollstreken svak og el streken sterkere. men jeg er ikke 100% sikekr altså ) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå