Luna har født. Skrevet 29. desember 2009 #1 Skrevet 29. desember 2009 Det siste halvåret nesten har jeg hatt mensmurringer siste uke før mensen, altså likt i flere mnd. Hver gang tror jeg at jeg er gravid....men nei da.. Hvorfor er det slik? Jeg har aldri hatt slike murringer før mensen før uten om da jeg var gravid... Nå sitter jeg her igjen, det stikker og murrer i magen igjen og det er 4-8 dager til IKM. Har tatt en test som er negativ..hehe...jeg er skikkelig utålmodig som dere skjønner... Blir så lei av å bli lurt slik...andre som har opplevd slike murringer flere ganger før mensen uten at de har vært gravide? Hvordan var det annerledes da dere ble gravide.....? Jeg er bare i pp2-3 så jeg har ingen grunn til å klage egentlig altså, men ble gravid i 1pp med begge de to første......blir værre med alderen kanskje...er 34... Hilsen syte Luna
Lille_bie Skrevet 29. desember 2009 #2 Skrevet 29. desember 2009 Skjønner utålmodigheten. Vi brukte over 2år !!! på førstemann. Denne gangen klaffet det i 3 pp (egentlig 2pp, første pp var samme dagen som jeg tok ut spiralen så den teller ikke helt kanskje). Jeg brukte ClearBlue Fertilitetsmonitor for første gang den pp jeg ble gravid Så det har virket utrolig bra for meg:-). Utrolig kjekt å få det svart på hvitt hvilken dag eggløsningen er. Den koster jo litt, men jeg synes absolutt den var verdt det:-) Vært på første UL i dag. Den lille huleboeren var 1,7 cm og hjertet slo ca 160 slag i minuttet. Verdens mest fantastiske syn:-) Hvis du vil lese mer om ClearBlue Fertilitetsmonitor så gå inn på clearblue.com
Luna har født. Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2009 Hei og takk for svar Føler meg virkelig sytete nå, etter bare 2-3 pp. Men nå har jeg mast på mannen i flere år, og endelig er han med:) Tror ikke jeg trenger en slik monitor...vet sånn ca når el er, og dessuten har vi da sex 4-5 dager på rad for å være sikker... Denne mnd tror jeg el kom litt tidlig...derfor litt usikker nå på når jeg har ikm... Kjekt at du ble gravid så fort nå, det unner jeg deg virkelig. Kos deg med den lille spiren
Lille_bie Skrevet 29. desember 2009 #4 Skrevet 29. desember 2009 Tro meg, jeg koser meg! Nyter graviditeten. Hadde veldig fint svangerskap sist, bortsett fra litt kvalme i starten og denne kulen da.... Denne gangen ser det ut til at jeg slipper kvalmen. Den har hvertfall ikke dukket opp enda. Og da regner jeg med at den holder seg borte ogaså! Lykke til! Siden du har blirr raskt gravid med de to forrige, så går det sikkert raskt denne gangen også! Håper du kommer inn her på 1 trimester snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå