☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 29. desember 2009 #1 Skrevet 29. desember 2009 Er bare på cd 20 i dag, og natta i natt har vært superlang, sovet fryktelig dårlig og vært småkvalm... Kjente også ett velkjent stikk i magen som når jeg har blitt gravid de andre gangene, så tar det som ett godt tegn tenkte idet det skjedde, at nå ble jeg gravert, og tenkte videre: grav deg godt ned lille spire, hehe... Man blir litt rar og sprø av å gå rundt å kjenne etter når man prøver, men heldigvis er man ikke alene om det, jammen godt jeg har dere jenter her inne, hehe! Mannen min ville nok ha trodd at jeg hadde blitt gal, hehe! Ha en fortsatt strålende fin dag jenter Stooor klem
Flutili Skrevet 29. desember 2009 #2 Skrevet 29. desember 2009 Håper den holder seg der nå Lykke til:)
Blinkimom Skrevet 29. desember 2009 #3 Skrevet 29. desember 2009 Spennende!! Jeg har også hatt stikking denne mnd.... Krysser fingre og tær!!! ) Lykke til!
Sesilia Skrevet 29. desember 2009 #4 Skrevet 29. desember 2009 Krysser fingrene for at du ble det!! Og at spiren holder seg der i ni måneder! Kjenner meg igjen i det med at man kjenner så etter at man blir litt smårar av det Godt vi har hverandre å dele med!
Lykkelill 84 g03 & j10 Skrevet 29. desember 2009 #5 Skrevet 29. desember 2009 Så spennende =) Jeg derimot har ingen stikkinger eller hatt noe festeblødning eller tegn på å ha blitt gravert =( Men holder på håpet!!! Jeg er cd 21 i dag. Vil teste...
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 29. desember 2009 Kjente bare ett dypt stikk, varte kanskje en ca 3-4 minutter? Ikke så intenst som de andre gangene spiren har "festet" seg (har vært gravid totalt 6 ganger tilsammen, men dessverre bare 1 fullført svangerskap), men stikket var dypt og langt nok til at jeg kjente det igjen fra tidligere når jeg har blitt gravid!! Så håper, håper, håper Har kjempelyst til å teste - men vet jo at det er aaaaaltfor tidlig, hehe
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #7 Skrevet 29. desember 2009 Og der kom metallsmaken for fullt, kjente det litt i går, men veldig nå, æsj... Men hurra!!!!! Lille spire, lille spire, kom og klor deg fast!!! For her blir det testing til helgen ja Ha en fortsatt strålende fin dag!!! Stor klem fra en som er ganske så positiv og oppmuntret nå, hehe...
Carina har to små gull Skrevet 29. desember 2009 #8 Skrevet 29. desember 2009 Spennende å høre ☆Meg og lille snuppis☆2MA,21pp Jeg krysser alt jeg har for at det er blitt din tur igjen, og at denne gangen får du den etterlengta babyen din Selv er jeg på syklusdag 6. Fikk tanta for fullt julaften, men er bare glad kroppen er i rute igjen. Blir å prøve bidronninggele og wild yam denne pp. Du får oppdatere når du har testet da, jeg blir å følge spent med Klem
Opsideisi-j5år+litefrø<3 Skrevet 29. desember 2009 #9 Skrevet 29. desember 2009 Såååå spennende!!! =) Håper virkelig at d klaffer for deg nå å at d går rette veien for deg denne gang,,, d fortjener du virkelig etter all motgang!! Følger spennende med deg framover til testing! :)
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #10 Skrevet 29. desember 2009 Takk jenter - er nesten overbevist om at det er full klaff denne gangen... Det er så rart - jeg bare VET at det er noe på gang... Sitter her på sofaen med laptopen ved siden av meg, både sulten og litt småkvalm, ugh... men jeg kunne godt ha vært sengeliggende og kastet opp i 9 mnd jeg dersom det faktisk er en spire på gang - hva gjør man ikke for å få en liten baby? hehehe Greier nesten ikke vente til å begynne å teste - men IKM er bare sååå langt unna, 8 eller 9 dager igjen til IKM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå