Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle kort fortelle dere om vår vei til graviditet:-)

Det hele begynte sommeren 1998.

I perioden 1998 til 2004 har vi hatt:

5 insemineringer med donorsæd

6 ivf forsøk i Danmark

1 fryseforsøk

2 ivf på Riksen

Nå syntes kroppen min at det var nok og vi bestemte oss for adopsjon.

Det er en annen historie som jeg ikke skal komme inn på.

Jeg har alltid vært god og rund så høsten 2008 bestemte jeg meg for at nok er nok og begynte på Grete Roede kurs. Kiloene rant av og tanken på ett nytt IVF forsøk begynte å ta form.

I November 2009 dro vi til Danmark med friskt mot. Fikk satt inn 2 befruktet egg. 3 des tok jeg en test, litt tidlig men jeg skulle på julebord. For å si det sånn: det ble ingen alkohol på meg:-))))))))

Er nå 9+2 og overlykkelig. Skal på min 3 ul i dag:-)

Så til alle som sliter: ikke gi opp!!!!!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141186736-en-solskinnshistorie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alt så bra ut på ul:-))) Nurket måler 2 cm og vi så ett lite hjerte som slo.

Legen mente at vekttapet nok hadde en stor innvirkning på resultatet. Blir egentlig litt sur på alle legene vi har vært i kontakt med opp gjennom årene. Vekten min har aldri blitt nevnt med ett ord.

Nå krysser vi fingrene og håper alt går bra:-) Neste ul 22 jan. Det er lenge til det.......

Hei, fanteputten.

Jeg skal ikke si at det var en nydelig historie, for dere har jo gått gjennom mye - men så godt det ser ut til å ende! Gratulerer, både med innsatsen og resultatet :-)

Kan jeg spørre om hvor mye du gikk ned? Om ikke i kilo, så BMI-reduksjon eller prosent av kroppsvekt?

Jeg gikk ned rundt 14 kg da vi gikk gjennom utredning, og reduserte BMIen fra 31 og litt til 26 og litt. Jeg har nok noen kilo til jeg godt kunne ha blitt kvitt, men veldig overvektig er jeg ikke lenger...

Annonse

Hei MK73

Jeg har gått ned 28 kg. Bmi på 36,4 når jeg startet. Nå har jeg en bmi på 27,1. forstsatt overvektig ifølge bmi men jeg er fornøyd med de kiloene jeg er på nå. Er høy og har alltid vært kraftig.

Lykke til med forsøkene:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...