cs77 Skrevet 29. desember 2009 #1 Skrevet 29. desember 2009 Vi bor i ett fransk talende land og mannen er italiensk. De andre heter Chiara, Stina og Matteo. Jeg vil gjerne ha Giada (jade paa italiensk) sies ji-ada. og mannen vil ha isabella. Noen som har en mening klarer ikke aa velge.
cs77 Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #2 Skrevet 29. desember 2009 Har og litt lyst paa thea men det ligner kanskje for mye paa Matteo'
Gjest Skrevet 29. desember 2009 #3 Skrevet 29. desember 2009 Chiara, Stina, Matteo og Sofia? Maria? Christina? Camilla? Ellers er Isabella bedre enn Giada på norsk.
plass'n Skrevet 29. desember 2009 #4 Skrevet 29. desember 2009 men Isabella er da et kjempeflott navn, det er en slags variant av Elisabeth, 'vakre Lisa', jeg syns du skulle gå for det, og det klinger like bra på alle vanlige språk
Sesilia Skrevet 29. desember 2009 #5 Skrevet 29. desember 2009 Jeg synes Isabella er nydeligst, og kanskje mest internasjonalt? Det inkluderer i alle fall Norge bedre Isablla fungerer overalt, og passer supert til de andre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå